نوشته شده توسط : haniehardalan

آیا برایتان سوال پیش آمده که ریمپ چیست و چه کاربردی دارد؟ در مقالات قبل از ریمپ خودرو گفته ایم. در این مقاله از مزایا ریمپ جک J3 و کاهش دمای موتور این خودرو و ریمپ خودرو های چینی خواهیم گفت و این خودرو را مورد بررسی قرار میدهیم. برای انجام کار ریمپ خودرو خود به هر جایی اطمینان نکرده قبل از آن با تیم تیونینگ دکترریمپ مشورت کرده و خودرو خود را به ما بسپارید.

ریمپ خودرو جک j3 و کاهش دمای موتور

موتورها با دمای مناسب کارکرد موثری دارند. هرچه موتور بیشتر کار کند، حرارت و گرمای بیشتری تولید می کند. اگر حرارت بیش از حد شود، که معمولا در این حالت حرارت بالاتر از 115 درجه سانتیگراد می باشد. به موتور آسیب وارد می شود و قادر به کار کردن نیست. در کنار موتور اصولا سامانه های خنک کننده ایی وجود دارند، که مانع از ایجاد حرارت بالا موتور می شوند، که اگر تنظیم بوده و درست کار کنند مشکل افزایش دمای موتور پیش نمی آید. با ریمپ جک j3 و تنظیم سامانه های خنک کننده و بازنویسی برنامه های ایسیو بر اساس آب و هوایی که خودرو در آنجا مورد استفاده قرار می گیرد. موتور افزایش دما نخواهد داشت.

ریمپ جک j3 و ریمپ برای خودروهای چینی

جک j3 مشکلاتش با خودرو های چینی بسیار مشابه است. ممکن است از خودتان بپرسید کلا ریمپ برای خودرو های چینی به چه صورت است؟ متاسفانه خودرو های چینی دارای یک سری محدودیت های سرعت و مشکلاتی مثل مصرف سوخت بالا و توان موتور نامتناسب با وزن خودرو هستند که به وسیله بازنویسی و ریمپ جک j3 و ریمپ برای خودروهای چینی به راحتی قابل حل و بهبود هستند. و ریمپ جک j3 و سایر خودروهای چینی به صورت نرم افزاری انجام می گیرد.

ریمپ جک j3 خودرو را قدرتمند می کند

مزایای ریمپ ماشین

لازم است ذکر شود ریمپ جک j3 یک امر کاملا تخصصی است که حتما باید توسط تکنسین های متخصص و نرم افزارهای استاندارد انجام شود، تا موجب افزایش عملکرد خودرو گردد. ریمپ جک j3 با رعایت نکاتی که ذکر شد دارای مزایای زیادی است که به نمونه هایی از آن اشاره می کنیم.

افزایش شتاب و سرعت اولیه خودرو

کاهش دمای موتور و تنظیم سامانه خنک کننده موتور

رفع کپ خودرو در زمان حرکت اولیه

بهینه سازی مصرف سوخت از طریق متناسب کردن سیستم سوخت با سوخت توزیع شده در جایگاههای داخلی کشور

افزایش شتاب در هنگام حرکت و…..



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

در این مقاله از ریمپ ایسیو جک j3 وتغیرات ایجاد شده در این خودرو خواهیم گفت. ریمپ در این خودرو از پتانسیل بالایی بر خوردار است. خیلی از دارندگان این خودرو از شتاب و کشش این خودرو مخصوصا در سر بالایی ها گله مند هستند. ولی تیم تخصصی تیونینگ دکتر ریمپ تمامی این مشکلات را رفع کرده و این فرایند در این مرکز از 2 سال ضمانت کتبی بر خوردار است.

ریمپ جک j3 و ارتقا کارایی خودرو

ریمپ جک j3 موجب افزایش گشتاور و توان خودرو شده، طول عمر موتور را افزایش داده و کارایی خودرو را ارتقا می بخشد. جک j3  از خودرو های ساخت چین می باشد، که در ایران توسط کرمان موتور به بازار عرضه می گردد. در این خودرو ها دو مدل ایسیو به کار رفته است. Delphi ECU و ایسیو ECU Bosch me7.8.1

ریمپ جک j3 و عملکرد بهتر خودرو

حجم موتور این خودرو 1299 سی سی میباشد، که در مقابل آن وزنی حدود 1100 کیلو گرم دارد. حداکثر توان خروجی خودرو 93 اسب بخار در 6000 دقیقه می باشد. و حداکثر گشتاور خروجی 114 نیوتون متر در 4000 دور در دقیقه است. امروزه بیشتر خودرو های چینی مجهز به پدال برقی هستند. و جالب است بدانید که سازندگان چینی برای این خودرو هم پدال برقی تعبیه کرده اند. که با انجام دادن ریمپ جک j3  گشتاور و توان خودرو افزایش، یافته و خودرو عملکرد بهتری را خواهد داشت.

ریمپ  خودرو جک j3  موجب افزایش عملکرد خودرو می شود

ریمپ جک j3 و افزایش شتاب در سربالایی

هنگام استفاده از دنده سنگین و بالا رفتن از سربالایی به علت وزن سنگین خودرو و تنظیم نبودن مولفه هایی که مربوط به گشتاوری و توان خودرو می باشد مشاهده می کنید، که توان خودرو افت پیدا می کند. و شما مجبور به گاز دادن بیشتر هستید. این امر یکی از مشکلات خودرو می باشد که به وسیله  ریمپ جک j3  به سهولت حل می شود

ریمپ جک j3 و افزایش سرعت خودرو

ریمپ جک j3  نوعی برنامه نویسی تخصصی می باشد که با کمک تکنسین های متخصص و باتجربه انجام می شود. به عبارتی ریمپ جک j3  بازنویسی برنامه ها در واحد سیستم مدیریت خودرو می باشد.که با حذف یک سری برنامه های محدودیتی مثل حذف کاتاف موجب افزایش سرعت خودرو می گردد.

ریمپ جک j3 رفع تاخیر شتاب گیری

گاهی هنگام رانندگی می خواهید شتاب خودرو خود را بیشتر کنید. این شتاب با فشار دادن پدال گاز بالاخره افزایش می یابد، اما زمانی که صرف می شود تا خودرو شتاب خود را افزایش دهد. حائز اهمیت است. بحث ما در مورد زمان شتاب گیری بر اساس ثانیه هایی است که طول می کشد، خودرو شما شتاب مورد نیاز را داشته باشد.  ریمپ جک j3 مدت زمان افزایش شتاب خودرو را به حداقل می رساند.

ریمپ جک j3 موجب حذف کاتاف می گردد

 



:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

در این مقاله از ریمپ خودرو ام وی ام X33 خواهیم گفت که با ریمپ ایسیو این خودرو باعث چه تغییراتی مشود. همانطور که در مقالات قبل از ریمپ گفتیم این فرایند بر ریو ایسیو خودرو انجام میشود که در بیشتر خودرو ها بدون باز کردن ایسیو فقط با وصل کردن آن با در گاه OBD برنامه ایسیو خوانده شده و برنامه نویسی بر روی آن انجام میشود.در ادامه این مقاله ما را راهنمایی کنید.

ریمپ ایسیو ام وی ام X33: ریمپ ایسیو در واقع فرآیندی جهت اضافه کردن یکسری از آپشن ها به خودرو جهت بهبود عملکرد خودرو است . این آپشن ها که مواردی همچون کاهش مصرف سوخت ، افزایش توان موتور ، حذف سنسور میل سوپاپ و سنسور اکسیژن ، حذف کاتاف ، افزایش شتاب اولیه و … هستند قابل پیاده سازی بر روی تمامی خودروها از جمله MVM X33 می باشد . ( ای سی یو خودرو ایکس ۳۳ از نوع بوش ۷٫۸ می باشد )

نکته حائز اهمیت در رابطه با ریمپ ایسیو این است که برنامه ریمپ برای هر خودرو به صورت یونیت و خاص می باشد .

خدمات زیر در رابطه با ریمپ ECU MVM X33 در دکتر ریمپ صورت می پذیرد :

حذف کاتاف ام وی ام ایکس ۳۳ : در این فرآیند محدودیت دور موتور برداشته می شود و باعث افزایش گاز خوردن خودرو می شود ( دور موتور در حالت معمول تا ۵۵۰۰ – ۶۰۰۰ بالا می رود که با انجام این فرآیند این محدودیت برداشته می شود )

افزایش شتاب MVM X33 : شتاب اولیه یا همان ۰ تا ۱۰۰ خودرو کاهش می یابد ( بسته به نوع خودرو تا نهایت ۲ ثانیه )

حذف سنسور دوم اکسیژن ام وی ام X33 : این فرآیند روی خودروهایی که استاندارد آلایندگی یورو ۴ با بالا هستند صورت می پذیرد . به دلیل کیفیت پایین بنزین های عرضه شده در جایگاه های سوخت ، سنسور دوم اکسیژن بسیار دچار خرابی می شود . ما این سنسور را حذف می کنیم .

اصلاح دمای آب MVM X33 : با انجام این آپشن فن خودرو در دماهای پایین تر شروع به کار کردن می کند ( فن دور بالا و فن دور پایین ) در نتیجه کارکرد موتور نیز بهینه تر می شود .

رفع کپ دریچه گاز ام وی ام ایکس ۳۳ : در واقع تاخیر اولیه ای که در هنگام فشار بر روی پدال گاز و عملکرد آن است را بر طرف می نماییم .

افزایش توان موتور MVM X33 : در واقع افزایش گشتاور خودرو است که موتور خودرو نیز نیاز به تقویت دارد در نتیجه توصیه نمی شود !

کاهش مصرف سوخت MVM X33 : در خیلی از سایتها بیان شده که این روش تاثیری روی بازده موتور ندارد در صورتی که حقیقت ندارد ! با اعمال تغییرات در جداول سوخت مقدار مصرف سوخت کاهش می یابد ولی بازده موتور نیز افت محسوسی می کند ( این آپشن بیشتر برای گرفتن معاینه فنی خودرو استفاده می شود )

رفع تاخیر پدال گاز MVM X33

تغییر عملکرد فن خودرو ام وی ام ایکس ۳۳

 



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

رانا خودرویی از پلت فرم 206 صندوق درا گرفته شده است که از بیشترین لحاظ فنی شبیه هم هستند این خودرو از مزایا و معایبی بر خوردار میباشد. ما در این مقاله از مزایا ریمپ این خودرو خواهیم گفت که با ریمپ ایسیو باعث چه تغییراتی میشود. برای انجام ریمپ خودرو به هر جایی اطمینان نکرده و قبل از انجام این کار از مرکز ریمپ خودرو که میخواهید این فرایند را انجام دهید مطمئن شوید.

ریمپ ایسیو رانا

خودروی رانا که محصول ایران خودرو می باشد دارای دو مدل ایسیو ( زیمنس و بوش ) است . خودروی رانا نیز همانند اکثر خودروها دارای یکسری از محدودیت ها می باشد که این محدودیت ها با ریمپ ایسیو قابل رفع می باشد .

ریمپ ایسیو چیست ؟

ریمپ ایسیو در واقع فرآیندی است نرم افزاری که بر روی ایسیو ( کدهای ایسیو ) پیاده می شود تا یکسری مزیت ها به خودرو اضافه شود و یکسری از محدودیت ها و اشکالات خودرو رفع گردد .

آیا ریمپ برای خودرو ضرر دارد ؟

اگر اصولی انجام نشود ، بله ! بسیاری از شرکت ها از فایل های آماده ( دامپ آماده ) که برای تمامی راناها استفاده می کنند . ولی در مجموعه ما ابتدا کد ای سی یو خودروی شما خوانده شده و بر اساس کدهای ای سی یو شما تغییرات و ریمپ صورت می پذیرد .

با ریمپ خودرو چه امکاناتی را پیدا می کند ؟

خدمات ریمپ ای سی یو رانا در دکتر ریمپ به شرح ذیل می باشد :

حذف کاتاف رانا : اصولا دور موتور خودروها تا ۵۵۰۰ – ۶۰۰۰ بالا می رود . در مورد رانا تا ۶۲۵۰ دور در دقیقه است . با ریمپ این محدودیت برداشته می شود و دور موتور تا هر جایی که شما نیاز داشته باشید بالا می رود (حتی تا انتها )

افزایش شتاب رانا : با ریمپ شتاب خودروی رانا شما نیز قابل افزایش است . در واقع مدت زمان شتاب ۰ تا ۱۰۰ خودرو کاهش می یابد (حداکثر تا ۲ ثانیه )

حذف سنسور دوم اکسیژن رانا : سنسور دوم اکسیژن خودروهایی که دارای استاندارد آلایندگی یورو ۴ به بالا هستند بسیار دچار خرابی می شود ( به دلیل کیفیت پایین بنزین کشور ) در نتیجه هزینه های تعمیر و تعویض این سنسور افزایش می یابد در نتیجه ما با ریمپ کردن و حذف این سنسور ، هزینه های این سنسور را کاهش می دهیم و عملکرد ماشین نیز بهبود می یابد .

حذف سنسور میل سوپاپ رانا : سنسور میل سوپاپ نیز خرابی بالایی دارد (ولی بودن این سنسور در زمانی که احیانا سنسور دور موتور خراب شود ضروری است )

اصلاح دمای آب ( تغییر عملکرد فن خودرو ) : با اعمال این آپشن خصوصا در مناطق گرمسیر ، می توان دمای کارکرد فن خودرو را جوری تنظیم نمود که در دماهای پایین تری شروع به کار نماید در نتیجه موتور جوش نمی آورد و عملکرد بسیار بهینه تری خواهد داشت .

رفع کپ دریچه گاز ( رفع تاخیر پدال گاز ) : زمانی که خودرو را روشن کرده و بر روی پدال گاز فشار وارد می نمایید بین عملکرد گاز و فشار شما یک تاخیر محسوس مشاهده می شود که با ریمپ ای سی یو این مشکل نیز قابل حل است .

رفع لرزش دور آرام خودرو 

افزایش توان موتور رانا : برای اعمال این آپشن باید موتور نیز تقویت شود ( ریمپ تنها کفایت نمیکند )

کاهش مصرف سوخت رانا : اعمال این آپشن معمولا باعث کاهش بازده موتور می شود ( برای گرفتن معاینه فنی توصیه می شود )



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

دلیل اصلی ساخت ری اکت مقیاس پذیری بالا این کتابخانه و راحت کار کردن با این برنامه می باشد که کار برنامه نویسیان را راحتر کرده است. این کتابخانه یکسری ویژگی مثبت دارد مانند یادگیری آسان و تست پذیری بسیار عالی ری اکت (که در دقت و زمان صرفه جویی خوبی میتوان کرد.) در این مقاله قصد داریم شما را با آموزش برنامه نویسی ری اکت آشنا کنیم. با بنو سایت همراه باشید.

ری اکت چیست؟

ری اکت یکی از کتابخانه‌های جاوا اسکریپت است که در سال 2013 توسط تیم توسعه فیسبوک ساخته شده است. ری اکت قصد داشت رابط کاربری را ماژولار (با قابل استفاده مجدد) بکند و نگه‌داری آن را آسان‌تر سازد. بر اساس اعلام وب‌سایت رسمی ری اکت از آن برای (ساخت اجزای کپسوله شده‌ای استفاده می‌شود که حالت خود را مدیریت می‌کنند. سپس این اجزا با هم ترکیب می‌شوند تا UI های پیچیده‌ای ساخته شوند).

در جای جای این نوشته مثال‌هایی از فیسبوک زده‌ایم و دلیل این امر آن است که مهندسان فیسبوک نخستین کسانی هستند که ری اکت را ساخته‌اند.

آیا زمانی که فیسبوک به جای استفاده از لایک به سمت استفاده از واکنش‌ها (ری‌اکشن‌ها) حرکت کرد را به خاطر می‌آورید؟ در این زمان به جای این که تنها نوشته‌ها را لایک کنیم، می‌توانستیم با آیکون قلب، یا صورتک‌ها و یا همان لایک به نوشته‌ها واکنش نشان دهیم. اگر این واکنش‌ها قرار بود در HTML نوشته شوند به کار بسیار زیادی برای تغییر دادن همه آن لایک ها به صورت ری‌اکشن نیاز بود.

این همان جایی بود که ری اکت مورد استفاده قرار گرفت. در واقع به جای پیاده‌سازی «جداسازی دغدغه‌ها»، ما در ری اکت با معماری متفاوتی روبرو هستیم. این معماری، ماژولار بودن را بر مبنای ساختار کامپوننتی افزایش می‌دهد. امروزه ما CSS ها را نیز جدا نگه می‌داریم؛ اما شما می‌توانید هر جزیی را هر قدر می‌خواهید اختصاصی کنید.

ری اکت جی اس چیست؟

قبل از اینکه وارد جزئیات کامل درباره فریم ورک ری اکت نیتیو شویم، ابتدا بهتر است بدانیم آموزش برنامه نویسی ری اکت جی اس چیست :

  • یک کتابخانه جاوا اسکریپتی منبع باز است که به وسیله فیسبوک توسعه یافته است.
  • یک کتابخانه رابط کاربری (UI) است.
  • ابزاری برای ساخت کامپوننت های رابط کاربری (UI) است.

ری اکت نیتیو شبیه ری اکت جی اس است، با این حال از کامپوننت های بومی به جای کامپوننت های وب به عنوان بلوک های حیاتی سازنده استفاده می‌کند. شما باید بخشی از ایده های بنیادی ری اکت نیتیو را ببینید تا بتوانید ساختار اپلیکیشن‌های ری اکت را درک کنید. با این حال اگر علاقه مندید تا برنامه‌هایی را در ری اکت نیتیو ایجاد کنید، یادگیری React JS برای شما اجباری نیست و به سادگی میتوانید با ری اکت نیتیو شروع کنی

 

 



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

در این مقاله قصد بررسی ریمپ خودرو جک جی5 را داریم با ایسیو بوش ME7.8.8. ریمپ این خودرو باعث چه تغییراتی میشود. تیم تیونینگ دکتر ریمپ این افتخار را دارد چند سال به طور تخصصی در مسابقات ریس  و درگ از لحاظ تیونینگ خودرو های مسابقاتی بتواند مقام آور باشد. در خصوص ریمپ خودرو در مقالات قبل توضیح دادیم میتوانید در مقالات ریمپ چیست جستجو کنید.  

برداشت تاخیر پدال گاز و سریع نمودن عکس العمل دریچه گاز نسبت به پدال و رفع کپ اولیه حرکت خودرو یکی از مشکلات عمده خودرو های دریچه گاز برقی تاخیر در باز شدن دریچه گاز یا همان کپ اولیه حرکت می باشد که در مقایسه با خودرو های دریچه گاز سیمی دریچه گازشان دیرتر و با تاخیر نسبت به پدال گاز عکس العمل نشان داده که یکی از عمده دلایل نارضایتی  از این گونه خودرو ها می باشد که در این خصوص دکتر ریمپ این افتخار را دارد تا با ارتقاء و بهبود جدوال دریچه گاز برقی این تاخیر را کاملا برداشته و خودرو را فوق العاده تیز و سریع می نماید.

تغییر کاهش و یا افزایش دمای فن دور کند و تند خودرو با ریمپ خودرو

برخی از افراد به دنبال تغییر و یا کاهش فن دور کند و یا تند خودروشان می باشندکه در این خصوص دکتر ریمپ می تواند دور فن کند و تند خودرو شما را به میزان دلخواه شما تنظیم نماید ولی در این خصوص توجه داشته باشید که کاهش دمای فن دور کند و تند همواره مضرات بیشتری نسبت به منافع آن دارد و یکی دیگر از  باور های اشتباهی که برخی از افراد دارند این است که می گویند زمانی که دمای خودرو افزایش می یابد شتاب خودرو کاهش می یابد که در واقع این مطلب حقیقت دارد ولی مشکل کاهش شتاب از افزایش دمای موتور خودرو نبوده و به عوامل دیگری بستگی دارد که به شفاف سازی آن در این قسمت می پردازیم.

الف– اساس کار ای سی یو ها این است که پاشش را بر اساس دمای موتور نیز تنظیم می نمایند و هر چه دمای موتور افزایش می یابد میزان پاشش سوخت را کاهش می دهند و در واقع شما به دلیل کاهش پاشش سوخت توسط ای سی یو دچار افت قدرت و کاهش توان خودرو می شوید نه به دلیل خود افزایش دمای موتور خودرو که به وسیله ریمپ و ورود هوای خنک تر به موتور خودرو توسط نصب کیت مکش هوای خنک می شود کاری کرد که ای سی یو با افزایش گرما کمتر سوخت را محدود نموده تا از شتاب خودرو نکاهد.

ب–در صورتی که دمای کارکرد فن کند و تند خودرو را کاهش دهید باعث می شود که فن زمان بیشتری کار کرده و یا دائما در حال کار بوده که این مورد فشار زیادی را بروی سیم کشی خودرو و دینام و خود موتور فن خواهد گذاشت که می تواند عمر مفید این قطعات را شدیدا کاهش داده و شما را در این باره با مشکل مواجه سازد.

 

ج–موتور هر خودرو با دمایی که کارخانه به صورت فابریک بروی ای سی یو تعریف نموده مچ می باشد و در آن دما است که تلرانس موتور خودرو در بهترین وضعیت خود قرار دارد و در صورتی که این نظم را بر هم بزنید اصطحلاک موتور خودرو افزایش یافته و موتور خودرو سریع تر فرسوده می شود که در این خصوص این مورد را بیشتر شفاف سازی نموده تا شما بهتر بتوانید به درک این موضوع پی ببرید.



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

خودرو شما از تاخیر پدال گاز و کپ اولیه دارد و شما را اذیت میکند یا در سر بالایی ها کشش مناسب ندارد. میدانستید با ریمپ خودرو تمامی این مشکلات حل میشود حتی با بهینه سازی مصرف سوخت میتوانید در بنزین صرفه جویی کنید. ریمپ خودرو برنامه نویسی بر روی ایسیو می باشد که با تغییر برنامه نویسی در جداول مخصوص خودرو شما را با بهترین راندمان تغییر خواهد داد.

برداشت تاخیر پدال گاز و سریع نمودن عکس العمل دریچه گاز نسبت به پدال و رفع کپ اولیه حرکت خودرو یکی از مشکلات عمده خودرو های دریچه گاز برقی تاخیر در باز شدن دریچه گاز یا همان کپ اولیه حرکت می باشد که در مقایسه با خودرو های دریچه گاز سیمی دریچه گازشان دیرتر و با تاخیر نسبت به پدال گاز عکس العمل نشان داده که یکی از عمده دلایل نارضایتی  از این گونه خودرو ها می باشد که در این خصوص دکتر ریمپ این افتخار را دارد تا با ارتقاء و بهبود جدوال دریچه گاز برقی این تاخیر را کاملا برداشته و خودرو را فوق العاده تیز و سریع می نماید.

تغییر کاهش و یا افزایش دمای فن دور کند و تند خودرو :

برخی از افراد به دنبال تغییر و یا کاهش فن دور کند و یا تند خودروشان می باشندکه در این خصوص دکتر ریمپ می تواند دور فن کند و تند خودرو شما را به میزان دلخواه شما تنظیم نماید ولی در این خصوص توجه داشته باشید که کاهش دمای فن دور کند و تند همواره مضرات بیشتری نسبت به منافع آن دارد و یکی دیگر از  باور های اشتباهی که برخی از افراد دارند این است که می گویند زمانی که دمای خودرو افزایش می یابد شتاب خودرو کاهش می یابد که در واقع این مطلب حقیقت دارد ولی مشکل کاهش شتاب از افزایش دمای موتور خودرو نبوده و به عوامل دیگری بستگی دارد که به شفاف سازی آن در این قسمت می پردازیم.

الف– اساس کار ایسیو این است که پاشش را بر اساس دمای موتور نیز تنظیم می نمایند و هر چه دمای موتور افزایش می یابد میزان پاشش سوخت را کاهش می دهند و در واقع شما به دلیل کاهش پاشش سوخت توسط ای سی یو دچار افت قدرت و کاهش توان خودرو می شوید نه به دلیل خود افزایش دمای موتور خودرو که به وسیله ریمپ و ورود هوای خنک تر به موتور خودرو توسط نصب کیت مکش هوای خنک می شود کاری کرد که ای سی یو با افزایش گرما کمتر سوخت را محدود نموده تا از شتاب خودرو نکاهد.

ب–در صورتی که دمای کارکرد فن کند و تند خودرو را کاهش دهید باعث می شود که فن زمان بیشتری کار کرده و یا دائما در حال کار بوده که این مورد فشار زیادی را بروی سیم کشی خودرو و دینام و خود موتور فن خواهد گذاشت که می تواند عمر مفید این قطعات را شدیدا کاهش داده و شما را در این باره با مشکل مواجه سازد.

برای انجام ریمپ با ما تماس بگیرید. دکتر ریمپ همراه همیشگی شما

 



:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

در مقالات قبل از ریمپ خودرو گفته ایم که ریمپ چیست و چه کاربردی برروی خودرو شما دارد. در این مقاله از تغییرات بر روی خودرو از طریق ریمپ که باعث کاهش دمای فن خودرو میشود کمی توضیح میدهیم که به چه صورت انجام میشود.برای انجام ریمپ ماشین به هر جایی اطمینان نکنید امروزه برخی با گذراندن چند روزه کلاس های ریمپ بدون هیچ تجربه شروع به این کار میکنند که باعث خرابی خودرو شما میشود.

تغییر کاهش و یا افزایش دمای فن دور کند و تند خودرو :

موتور هر خودرو با دمایی که کارخانه به صورت فابریک بروی ایسیو تعریف نموده مچ می باشد و در آن دما است که تلرانس موتور خودرو در بهترین وضعیت خود قرار دارد و در صورتی که این نظم را بر هم بزنید اصطحلاک موتور خودرو افزایش یافته و موتور خودرو سریع تر فرسوده می شود که در این خصوص این مورد را بیشتر شفاف سازی نموده تا شما بهتر بتوانید به درک این موضوع پی ببرید.

تذکر : توجه فرمایید که برای افزایش کارایی موتور خودرو و یا همان افزایش شتاب خودرو بهتر است تغییری در دمای کارکرد دور کند و تند موتور ندهید و فقط کافیست ریمپ را نزد شرکت های حرفه ای تیون آپ و ریمپ بدهید.

همانطور که می دانید بر اثر حرارت و گرما فلزات متورم تر شده و حجمشان در حد کمی افزایش می یابد که در این خصوص در صورتی که دمای موتور بر طبق دمای ست شده طراح و سازنده موتور خودرو باشد باعث می شود که تورم پیستون و بزرگتر شدن بلوکه سیلندر که در واقع پیستون در آن بالا و پایین می شود به میزانی باشد که تلرانسی که بایستی بین پیستون و بلوک رعایت شود بر هم نخورد و زمانی که شما دمای کارکرد موتور را کاهش می دهد عملا پیستون به دلیل اینکه جنس آن آلومینیومی است و کوچکتر است گرمای انفجارات درون سیلندر را گرفته و به همان میزان قبل تورم می نماید ولی بلوک سیلندر به دلیل اینکه کمتر گرم شده کمتر متورم شده و کیپ تر شده و باعث می شود دیگر پیستون روان در آن حرکت ننموده و کمی با فشار بیشتر و اصطکاک بیشتری شروع به حرکت نماید که در واقع در این حالت باعث بروز خط هایی در درون بلوک سیلندر خودرو شده که به مرور زمان موجب خراب نمودن بلوک و روغن سوزی و یا شکستن رینگ پیستون خودرو می گردد.

برای انجام ریمپ ماشین خود با دکتر ریمپ تماس حاصل فرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

برای انجام ریمپ خودرو به هر کسی اطمینان نکرده و قبل از انجام این فرایند از مرکز تیونینگ مورد نظر مطمئن شوید. ما با چندین سال تجربه در این کار توانسته ایم اطمینان مشتری را کسب کرده و این کار را با ضمانت 2 ساله کتبی در اختیار مشتری قرار میدهیم. قبل از تحویل خودرو به مشتری ماشین توسط دکتر ریمپ تست شده و بعد از رضایت وجه دریافت میشود.

ریمپ خودرو ساینا | افزایش شتاب ، حذف کات آف ، افزایش توان موتور ساینا

ریمپ ایسیو ساینا :  خودروی ساینا که محصول شرکت خودروسازی سایپا می باشد در واقع تغییر ظاهر یافته خودروی تیبا با همان امکانات و آپشن ها می باشد . دارای دو نسخه اتوماتیک و دستی است . مجهز به موتور ۴ سیلندر ۸ سوپاپ ۱٫۵ لیتری با ۸۰ اسب بخار توان خروجی .

تفاوت ساینا اتومات با دستی در طراحی و امکانات داخل اتاق خودرو است که نسخه اتوماتیک یکسری آپشن ها نظیر فرمان هیدرولیک برقی ، دکمه های کنترلی و کروز روی فرمان و … می باشد .

خودروی ساینا همانند تمامی خودروهای تولیدی شرکت های خودروسازی دارای محدودیت هایی است که به وسیله ریمپ ای سی یو قابل رفع می باشد .

دلیل این محدودیت ها چیست ؟

چون خودروها برای مناطق متفاوت آب و هوایی و جغرافیایی تولید می شود در نتیجه برای کارکرد بهینه خودرو در تمامی شرایط این محدودیت ها اعمال می شود . این محدودیت ها و ایرادات با ریمپ ای سی یو خودرو قابل رفع است .

ریمپ چیست ؟

ریمپ ای سی یو فرآیندی نرم افزاری ( باز نویسی کدهای کامپیوتر یا ایسیو خودرو ) است که توسط مهندس تعمیرکار ای سی یو  بر روی خودرو اعمال می شود تا یکسری قابلیت به خودرو اضافه شود یا یکسری محدودیت برداته شود نظیر : رفع تاخیر پدال گاز ، حذف سنسور دوم اکسیژن ، حذف کاتاف و …

ریمپ برای خودرو مفید است یا مضر ؟

بستگی به شخصی دارد که این فرآیند را بر روی ECU خودروی شما انجام میدهد . معمولا بسیاری از افراد تازه کار با استفاده از یک دامپ آماده ( فایل ریمپ ایسیو آماده ) کار ریمپ کردن را انجام می دهند که بدون در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی منطقه و دیگر شرایط خودرو است . در نتیجه خودرو آسیب می بیند . ولی ریمپر های حرفه ای این شرایط را در نظر می گیرند و به خودرو آسیبی وارد نمی شود .

 

بعد از ریمپ کردن ، خودرو چه تغییراتی می کند ؟

خدمات ریمپ ای سی یو ساینا در دکتر ریمپ به شرح ذیل می باشد :

حذف کاتاف ساینا : دور خودرو در حالت معمول بین ۵۵۰۰ تا ۶۰۰۰ است  . با ریمپ این محدودیت تا هر مقدار که شما بخواهید برداشته می شود .

افزایش شتاب ساینا: با ریمپ می توان شتاب اولیه را افزایش داد ( در واقع مقدار زمان رسیدن سرعت خودرو از ۰ تا ۱۰۰ را کاهش داد ) که برای ساینا به طور معمول بین ۱۰ تا ۱۱ ثانیه ( مدلهای مختلف ) می باشد .

حذف سنسور دوم اکسیژن ساینا : خودروی سانیا دارای استاندارد آلایندگی یورو۴ می باشد . این استاندارد به دلیل مشکلاتی که در بنزین عرضه شده در جایگاه های سوخت ایران مشکلاتی را برای سنسور دوم اکسیژن از جمله خرابی بالا و هزینه تعمیر و تعویض زیاد به همراه دارد . در نتیجه با ریمپ این سنسور نیز حذف می شود .

حذف سنسور میل سوپاپ ساینا : این سنسور نیز خرابی زیادی دارد و در صورت درخواست شما قابل حذف است .

رفع کپ دریچه گاز ( رفع تاخیر پدال گاز ) : به هنگام فشار بر روی پدال گاز و عملکرد آن یک تاخیر محسوس مشاهده می شود که این تاخیر نیز به واسطه ریمپ ECU قابل رفع می باشد .

تغییر عملکرد فن خودرو ( اصلاح دمای آب ساینا ) : این آپشن نیز برای مناطق گرم بسیار توصیه می شود زیرا فن خودرو در دماهای پایین تری شروع به فعالیت خواهد کرد ( دور تند و دور کند ) در نتیجه دمای موتور نیز کاهش می یابد .

افزایش توان موتور ساینا : برای افزایش توان و گشتاور موتور ساینا باید موتور خودرو نیز تقویت شود ( در غیر اینصورت کار غیر اصولی و به موتور آسیب می زند )

کاهش مصر سوخت ساینا : این آپشن نیز بازده موتور را در حالت معمول کاهش می دهد ( بیشتر برای گرفتن معاینه فنی مناسب است )



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

ریمپ خودرو لیفان 820 مانند خودرو های دیگر از مزایا زیادی برخوردار می باشد. در این مقاله خیلی سوال پیش آمده ریمپ باعث ضرر به خودرو نمیشود؟ در ادامه این مقاله به این سوال پاسخ داده ایم. مرکز تخصصی تیونینگ دکتر ریمپ با چندین سال سابقه در خصوص علم ریمپ افتخارات زیادی را در مسابقات race و درگ کسب کرده است. خودرو خود را با بیمه کنید.

شرکت چینی لیفان با عرضه ۲ مدل لیفان ۵۲۰ و لیفان ۶۲۰ کار خود را در سال ۲۰۰۵ آغاز نمود . پس از مدتی نیز خودروی نیمه لوکس لیفان ۸۲۰ را به بازار عرضه نمود . این خودرو که با دو موتور ۱٫۸ و ۲٫۴ لیتری تولید شده که نمونه ۲٫۴ لیتری آن دارای ۱۵۸ اسب بخار و ۲۲۱ نیوتون متر گشتاور دارد و وارد بازار ایران شده است .

خودروی برلیانس ۸۲۰ نیز مانند اکثر خودروهای تولید شده دارای یکسری محدودیت ها است که با ریمپ ایسیو این محدودیت ها قابل رفع می باشد .

و اما سوال اصلی اینجاست که اصولا ریمپ ایسیو چیست و چه کاربردی دارد ؟

ریمپ ایسیو در واقع فرآیندی نرم افزاری است که بر روی کد های ایسیو خودروی شما اعمال می شود تا یکسری محدودیت را از خودروی شما حذف نماید و یا عملکرد بهینه تری را برای خودروی شما به ارمغان بیاورد . امکاناتی نظیر حذف سنسور میل سوپاپ ، حذف سنسور دوم اکسیژن ، حذف کاتاف ، رفع تاخیر پدال گاز ، بهینه سازی مصرف سوخت و …

آیا ریمپ برای خودرو ضرر دارد ؟

هم بله هم خیر . چنانچه ریمپ به صورت اختصاصی برای خودروی شما انجام نگیرد و یا به صورت اصولی نباشد و یا در برخی از آپشن ها فقط ریمپ انجام گیرد و موتور تقویت نشود زیان بار خواهد بود .

خدمات ریمپ ECU لیفان ۸۲۰ در دکتر ریمپ به صورت زیر می باشد :

حذف کاتاف لیفان ۸۲۰ : احتمالا در برخی از مسابقات و یا فیلم ها مشاهده کردید که زمانی که راننده پا را روی پدال گاز فشار میدهد دور موتور تا آخرین عدد کیلومتر شمار بالا می رود ولی در خودروی شما این چنین نیست ! با حذف کاتاف محدودیت دور ایده آل خودرو که در حدود ۵۵۰۰ تا ۶۰۰۰ دور است برداشته می شود .

افزایش شتاب خودروی لیفان ۸۲۰: شتاب ۰ تا ۱۰۰ ( شتاب اولیه ) یکی از مواردی است که با ریمپ لیفان ۸۲۰ برای خودروی صورت می پذیرد ( البته این مقدار حداکثر تا ۲ ثانیه خواهد بود )

حذف سنسور دوم اکسیژن لیفان ۸۲۰ : خودروی لیفان ۸۲۰ دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵ می باشد . در خودروهایی که دارای استاندارد یورو ۴ به بالا هستند ، به دلیل کیفیت نامطلوب بنزین کشور ، سنسور دوم اکسیژن بسیار خراب شده و بر روی عملکرد خودرو تاثیر می گذارد ( مدام این سنسور باید تعویض گردد ) . با ریمپ ECU این مشکل نیز قابل حل است .

حذف سنسور میل سوپاپ  : سنسور میل سوپاپ به دلیل خرابی بالایی که دارد بالطبع هزینه تعمیر و تعویض بالا نیز خواهد داشت . در نتیجه با ریمپ ای سی یو این سنسور حذف می شود و این مشکلات برطرف می شود . ولی مزیت این سنسور چیست ؟ اگر زمانی سنسور دور موتور خودروی شما خراب شود در صورت وجود سنسور میل سوپاپ خودرو روشن می شود و تا دور ۳۰۰۰ نیز بالا می رود ولی اگر سنسور میل سوپاپ نباشد خودرو روشن نخواهد شد ! ( پس این آپشن اختیاری است )

تغییر عملکرد فن خودرو : فن خودرو نیز از جمله مواردی است که با ریمپ لیفان ۸۲۰ می توانید عملکردش را بهینه نمایید بدین صورت که فن دور تند و کند در دماهای پایین تری شروع به کار می کند و به خصوص در فصول گرم سال و یا مناطق گرمسیری این آپشن بسیار برای موتور ضروری است .

رفع کپ دریچه گاز ( رفع تاخیر پدال گاز ) : تاخیر بین فشار به پدال گاز و عملکرد آن برداشته می شود . حتما تا بحال هنگام فشار دادن پدال گاز و عملکرد آن یک تاخیر محسوس را حس نموده اید . با ریمپ این مورد هم قابل برطرف شدن است .

افزایش توان موتور : بله ! با ریمپ خودرو این مورد هم قابل انجام است ولی به قیمت فشار به خودرو ! در واقع برای انجام این آپشن نیاز به تقویت موتور هست و برای خودروهای معمولی اصلا توصیه نمی شود ( متاسفانه در تبلیغات شرکتهای مختلف این نکته گفته نمی شود )

کاهش مصرف سوخت lifan 820: در این آپشن از ریمپ هم بازده موتور پایین می آید ( بیشتر برای گرفتن معاینه فنی آن هم پس از ۵ سال گذشتن از عمر خودرو توصیه می شود

 



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

برای انجام ریمپ خودرو حتما با کارشناسان ما تماس گرفته و از مزایا و معایب آن بر روی خودرو خود مطلع شوید. در بعضی از مراکز نو پا با گذراندن چند روزه ریمپ بدون هیچ تخصصی شروع به کار کرده اند که باعث سوختن ایسیو خودرو و خرابی موتور میشود. دکتر ریمپ با چندین سال تجربه در ریمپ خودرو با ضمانت 2 ساله خودرو شما را ریمپ میکند.

محدود کردن موتور توسط خودروسازان

نکته مهم دیگر این که شرکت ها به منظور افزایش طول عمر موتور خودرو و استفاده نادرست برخی رانندگان از خودرو، مجبور به محدود کردن موتور در برخی موارد هستند. بعنوان مثال موتور ef7 توربو شارژ در روی خودرو سورن توربو و دناپلاس به کار رفته در مرکز تحقیقات ایران خودرو، ۱۷۰ اسب بخار توان خروجی داشته است اما به دلیل افزایش عمر موتور و سازگاری به هر نوع بنزین و کاهش آلایندگی تا ۱۵۰ اسب بخار محدود شده است.

آیا ریمپ ایسیو ضرر دارد؟ هم بله، هم خیر

ریمپ به معنای بازنگری دوباره برنامه ECU خودرو برای اپتیمم سازی موتور است. اگر ریمپ توسط افراد متخصص انجام نشود باعث آسیب جدی به موتور می شود.

به عنوان مثال اگر آوانس جرقه زنی افزایش یابد باعث افزایش قدرت موتور می شود. تمامی تغییرات ریمپ ای سی یو با توجه به شرایط آب و هوایی و جغرافیایی و کیفیت سوخت بنزین ایران تغییر می یابد تا بدون ایجاد مشکل در موتور و کاهش عمر موتور این تغییر انجام شود.

خودرو های استاندارد که فاقد هدرز، کیت مکش ورود هوا و … اگر بدون در نظر گرفتن کیفیت سوخت اقدام به افزایش زیاد اوانس جرقه برای حصول حداکثر قدرت شوند منجر به ناک (احتراق پیش رس) و افزایش دمای احتراق می شوند. در حالت ناک نرخ انتقال حرارت نزدیک به ۱٫۷ برابر می شود و گاها باعث ذوب شدن پیستون خواهد شد و همین افزایش دما تخریب کاتالیزور و آب شدن یا  آسیب به سوپاپ ها را نیز در پی دارد.

اگر تیونر شما در ریمپ ایسیو حرفه ای باشد می تواند با توجه به ناحیه کاری موتور در زمان هایی که در شهر یا اتوبان رانندگی می کنید مصرف خودرو شما را کاهش داده و در حالت شتابگیری و تخت گاز میزان سوخت و جرقه را فزایش دهد که منجر به افزایش شتاب می شود.



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

آیا از مصرف بالا سوخت خودرو خود خسته شده اید یا خودرو شما توان و کشش خوبی مخصوصا در سر بالایی ها دارد کلید این مشکلات شما در دست دکتر ریمپ است. ما با فرایند برنامه نویسی ایسیو خودرو شما ریمپ کرده و تمامی این مشکلات را رفع میکنیم این کار در شرکت تخصصی دکتر ریمپ با 2 سال ضمانت کتبی انجام میشود.

ریمپ ایسیو چگونه کار می کند؟

مپ اصلی ایسیو به وسیله دستگاهی از روی سخت افزار خوانده می شود و تغییرات مورد نیاز به صورت نرم افزاری بر روی آن انجام می شود سپس دوباره روی ایسیو بارگذاری می شود. ریمپ پارامتر های اصلاح شده ایسیو است که مورد بازنگری قرار گرفته اند.

ریمپ چه تاثیری بر روی خودرو دارد؟

با تغییر مپ موتور و ریمپ خودرو، توان وگشتاور خروجی بیشتری می توان از موتور گرفت و در بعضی مواقع کاهش مصرف سوخت را می توان اعمال کرد.

در تنظیمات نرم افزاری ایسیو باید شرایط آب و هوایی، قوانین و محدودیت ها و کیفیت متفاوت سوخت در نظر گرفته شود که این کار با ریمپ ایسیو امکان پذیر است. ریمپ می تواند خودرو را با شرایط آب و هوایی منطقه و کیفیت سوخت کشورهای مختلف سازگار کند، در کشور ما سازنده تمامی خودرو ها را یکسان کالیبره می کند و به علت تنوع آب و هوایی و تنوع کیفیت سوخت می توان ریمپ متناسب با آن آب و هوا و سوخت را انجام داد تا هم افزایش قدرت داشته باشیم هم خودرو در شرایط بهتری کار کند.

در حال حاضر ریمپ بیشتر برای از بین بردن مشکلات خودروها، بخصوص خودرو های چینی که با شرایط بنزین ایران به شدت مشکل دارند استفاده می شود.

چرا کمپانی های خودروسازی ریمپ ایسیو انجام نمی دهند؟

خودروسازها ملزم به رعایت استانداردهایی مانند آلایندگی و مصرف سوخت هستند. همچنین خودروسازها، تمامی خودروها را با شرایط یکسان به صورت انبوه می سازند بدون این که شرایط آب و هوایی مختلف را در نظر بگیرند. معمولا سخت ترین شرایطی که خودرو می تواند در آن قرار بگیرد، به عنوان استاندارد، روی تمامی خودروها اعمال می شود. بنابراین اگر افراد خودرو را با بنزین کیفیت پایین سوخت گیری کنند، ایسیو باید طوری برنامه ریزی شده باشد که به موتور آسیبی وارد نشود.

کمپانی، خودرو را طوری برنامه ریزی می کند که آوانس جرقه زنی در دمای ۵۰ درجه سانتی گراد و افزایش دمای احتراق دچار ناک نشود، همچنین خودرو باید در دمای منفی ۲۰ درجه هم به درستی کار کند.



:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

ایسیو کامپیوتر خودرو اصلی ترین قطعه ماشین شما می باشد. اگر هر کسی که به صورت غیر حرفه ای شروع به ریمپ بر روی ایسیو کند باعث سوختن یا خرابی ایسیو خودرو شما میشود. پس قبل از انجام این فرایند حتما از مرکز ریمپ اطمینان حاصل کنید و خودرو خود را به آن بسپارید. این فرایند احتیاج به علم کافی وتخصص و تجربه می باشد. خوردو خود را با ما بیمه کنید.

ریمپ یا ریمپینگ ایسیو چیست؟

ریمپ ماشین روشی است که در آن جداول نرم افزاری داخلی ایسیو به جهت بهبود عملکرد خودرو توسط فرد متخصص  تغییر می یابد.

 ریمپ یا ریمپینگ ای سی یو چگونه انجام میشود؟

ریمپ ایسیو توسط تجهیزات خاص نرم افزاری و سخت افزاری توسط فرد متخصص انجام میپذیرد.

ریمپ ایسیو توسط چه کسانی باید انجام شود؟

ریمپ ایسیو توسط افرادی که دانش فنی لازم در حوزه مکانیک ، سخت افزار و  نرم افزار ایسیو را دارند انجام میشود.

تفاوت ریمپ و تیونینگ چیست؟

تیونینگ صرفا تغییراتی است که برای بهبود سرعت ، شتاب و گشتاور خودرو اعمال می شود ولی ریمپینگ با هدف بهبود شرایط کارکرد خودرو ، بهینه سازی مصرف سوخت ، تنظیم درجه حرارت موتور با توجه به شرایط منطقه ای انجام میپذیرد به عبارت ساده تر تیونینگ یکی از زیر مجموعه های ریمپینگ می باشد.

آیا ریمپ برای خودرو مضر است؟

در صورتی که ریمپینگ توسط افراد نا آگاه و غیر متخصص انجام شود می تواند اثرات جبران ناپذیری برای خودرو ایجاد نماید.

 آیا پس از ریمپ کردن ایسیو می توان ایسیو را مجددا به حالت اول باز گرداند؟

بله، در صورت نیاز میتوان مجددا جداول اصلی کارخانه را در ایسیو بارگذاری نمود.

مزایا ریمپ خودرو توسط دکتر ریمپ

• کاهش مصرف سوخت

• افزایش گشتاور تا 25 %

• تنظیم کات آف ( نقطه قطع دور موتور (

• تنظیم دمای کارکرد فن های تند و کند

 • تغییر در جداول سوخت وجرقه

• افزایش بوست توربو

• تغییر جداول بوست توربو شارژ

• بازنگری و تغییر جداول مربوط به پدال گاز و دریچه گاز

• حذف سنسور اکسیژن دوم

• حذف  سنسور میل سوپاپ

 حذف سنسور اکسیژن دوم

• حذف خطای سنسور میل سوپاپ

بالا بردن توان موتور تا حدود 18 اسب بخار



:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

در این مقاله قصد داریم به طور کامل ریمپ خودرو را توضیح دهیم.آیا دوست داریم خودرو خود را ریمپ کنید با دکتر ریمپ تماس بگیرید تا شما را کاملا با این فرایند آشنا کرده وتمامی سوالات شما را جواب دهد. دکتر ریمپ همراه و یار همیشگی شما میباشد. ما به طور کامل تظمینی خودرو شما را تیونینگ و ریمپ میکنیم.

ریمپ چیست؟

ایسیو (ECU)، یک رایانه کوچک است که کارکرد موتور را کنترل می کند. سازندگان خودرو از طریق تنظیم نرم افزار ایسیو موتور را تنظیم می کنند. این کار به طور پیش فرض قبل از فرستادن وسیله نقلیه به بازار انجام می شود.

در ایسیو هر خودرو انژکتوری برنامه نرم افزاری وجود دارد که تمام کنترل های موتور بر اساس این برنامه انجام می گیرد. در علم مهندسی خودرو به این برنامه اصطلاحا مپ (Map) گفته می شود. مپ ایسیو به طور کامل موتور خودرو را تحت کنترل دارد.

ریمپ ایسیو (Remap ECU) به معنی بازنگری، تنظیم و کالیبره مجدد برنامه ایسیو متناسب با شرایط و نیاز های مختلف گفته می شود. ریمپ، خودرو را برای رسیدن به حداکثر راندمان آماده می کند.

مروری بر تاریخچه ریمپ خودرو در ایران

در جهان همزمان با بوجود آمدن سیستم انژکتوری علم ریمپ نیز بوجود آمد. کمپانی های سازنده ایسیو هنگامی که یک سیستم مدیریت موتور را می ساختند نیاز داشتند که بتوانند یک سخت افزار ساخته شده را روی انواع موتور ها قرار دهند.

این نیاز باعث شد که آن سخت افزار را با تغییرات نرم افزاری برای انواع موتور ها آماده سازی کنند. این کار پایه علم ریمپ شد.سپس در شرکت های تیونینگ به منظور افزایش توان از آن استفاده شد.

ریمپ ماشین علمی با قدمت یک دهه در ایران

در اوایل دهه هشتاد که خودروی ۲۰۶ به بازار ایران عرضه شد . نظر بسیاری از تیونر های ایران را به خود جلب کرد. و برخی از آن ها توانستند با خرید برنامه های ریمپ شده از کشور های مختلف این خودرو را ریمپ کنند. اما این برنامه ها کارایی صحیحی نداشته و صرفا کمی خودرو را بهینه می کردند و با شرایط آب و هوا و بنزین ایران سازگار نبودند. با پیشرفته تر شدن دستگاه ها این توانایی در ایران شکل گرفت که بتوان انواع خودرو را به صورت دقیق برای شرایط ایران ریمپ کرد.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

انگولار یکی از بزرگترین فریمورک های جاوا اسکریپت محسوب میشه که قابلیت های زیادی دارد برای تسلط به این فریمورک ها احتیاج به آموزش برنامه نویسی و یادگیری مفاهیم اندکی میباشد.  ما راجب به آموزش انواع زبان های برنامه نویسی و طراحی سایت که مفاهیم آنها را ساده نوشته که مخاطب بتواند به راحتی به یادگیری آنها بپردازد در بنو سایت گرد هم آمده ایم.

AngularJS چیست و چرا از آن استفاده می کنیم؟

AngularJS یک چارچوب جاوااسکریپت open source است که توسط Google ایجاد شده است. این به شما کمک می کند تا برنامه های یک صفحه ای ایجاد کنید. برنامه های وب یک صفحه ای که فقط از طرف مشتری به HTML، CSS و جاوا اسکریپت نیاز دارند.

AngularJs می تواند برای اپلیکیشن های تک صفحه ای (single-page-applications = SPA) و frond-end بهترین گزینه باشد.

در برنامه‌های تک‌صفحه‌ای دیگر نیاز به load نیست لذا اگر بخواهید از یک صفحه به صفحه موردنظر خود بروید دیگر نیاز نیست تا صفحه موردنظر شما بارگذاری مجدد شود در ضمن صفحه موردنظر شما بلافاصله با زدن دکمه‌های back یا forward به صفحه بعد یا قبل خودش خواهد رفت بدون اینکه صفحات موردنظر بخواهند دوباره load شوند و این کار باعث خواهد شد تا شما سرعت بالاتری را در مشاهده صفحات وب داشته باشید.

AngularJS راه را برای توسعه وب تغییر داده است. اکنون می توانید با استفاده از قدرتمندترین و سازگارترین چارچوب JavaScript Framework AngularJS، وب سایت خود را توسعه دهید. بدون شک، چارچوب های جاوا اسکریپت مانند AngularJs، Ember و غیره آینده توسعه وب هستند.

what-is-angularjs-and-why-to-use-it

دلیل متفاوت بودن انگولار‌جی‌اس نسبت به بقیه فریمورک های جاوااسکریپت

ساختار کنترل DOM برای تکرار، پنهان کردن و نشان دادن قطعات

استفاده از objectهای قدیمی جاوااسکریپت

استفاده از dependency injection یا تزریق وابستگی: در برنامه‌ نویسی، گاهی شما یک سری دستورها را قبلاً تعریف می‌کنید اما در هنگام برنامه‌ نویسی نیاز دارید که همان دستورات را به کار گرفته و برنامه خود را توسعه دهید، اینجاست که خاصیت تزریق وابستگی خودش را نشان می‌دهد و باعث می‌شود علاوه بر صرفه‌جویی درزمانی که دارید، خیلی راحت‌تر و سریع‌تر به دنبال اجرای دستورات خود باشید.

چرا آموزش برنامه نویسی انگولار جی اس؟

انگولار‌جی‌اس بر اساس الگوی MVC است که به شما کمک می کند تا برنامه های وب خود را به درستی سازماندهی کنید.

M معادل Model است که اطلاعات و داده‌ها را از منابع بازیابی می‌کند و V معادل View است که مانند یک نمایشگر عمل می کند و همان UI سایت را به ما نشان میدهد.

نکته ای که اینجا وجود دارد این است که زمانی که شما تغییری را در model انجام می‌دهید باید در view هم تغییراتی را اعمال کنید که این کار می‌تواند در دادههای زیاد، کاری بسیار وقت‌گیر باشد لذا اگر از انگولار جی اس استفاده می‌کنید نباید نگران این موضوع باشید چراکه انگولار جی اس هر داده را به view مشخص مرتبط کرده و در هنگام تغییرات، این view است که به‌صورت خودکار آپدیت می‌شود.

HTML را به منظور تعریف قالب های بسیار قدرتمند گسترش می دهد.

به شما اجازه می دهد تا دستورات خود را ایجاد کنید و از اجزای قابل استفاده مجدد که نیازهایتان را پر می کنند، استفاده کنید.

از بیشتر سرویس ها مانند $http پشتیبانی می کند.

به شما کمک می کند تا ساختار جاوا اسکریپت خود را به راحتی انجام دهید.



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

آیا برایتان سوال پیش آمده که ریمپ خودرو باعث خرابی موتور خودرو شده ویا چه معایب و مزایای برای خودرو دارد؟ ما در این مقاله پاسخ این سوال را خواهیم داد که ریمپ برای خودرو شما ضرر دارد یا خیر؟ در ادامه این مقاله ما را همراهی کرده که جواب سوال خود را پیدا کنید. دکتر ریمپ همراه همیشگی شما.

ریمپ به معنای بازنگری دوباره برنامه ECU خودرو برای اپتیمم سازی موتور است. ریمپ اگر توسط افراد متخصص انجام نشود باعث اسیب جدی به موتور می شود

اگر آوانس جرقه زنی افزایش یابد باعث افزایش قدرت موتور می شود، نکته قابل توجه این است که تمامی تغییرات ریمپ ای سی یو با توجه به شرایط آب و هوایی و جغرافیایی و کیفیت سوخت بنزین ایران تغییر می یابد تا بدون ایجاد مشکل در موتور و کاهش عمر موتور این تغییر انجام شود. نکته قابل توجه این است که خودرو های استاندارد که فاقد هدرز، کیت مکش ورود هوا و … اگر بدون در نظر گرفتن کیفیت سوخت اقدام به افزایش زیاد اوانس جرقه برای حصول حداکثر قدرت گردد منجر به ناک (احتراق پیش رس) و افزایش دمای احتراق میگردد. در حالت ناک نرخ انتقال حرارت نزدیک به ۱٫۷ برار میگردد و گاها باعث ذوب شدن پیستون می شود و همین افزایش دما تخریب کتالیزور و آب شدن یا  آسیب به سوپاپ ها را نیز در پی دارد

افزایش آوانس جرقه باید بر اساس طراحی موتور انجام شود. به این دلیل که موتورهای جدید محفظه احتراق توسعه یافته تری دارند و قابلیت تحمل تراکم بالاتر و اوانس جرقه بیشتر بدون ناک را دارند. نتیجه آنکه در زمان ریمپ ایسیو میزان آوانس جرقه کاملا باید بر اساس شرایط و نوع موتور انجام گردد. افراد غیر متخصص به علت عدم آگاهی و دانش آکادمیک در حوزه خودرو آوانس جرقه را به صورت کاملا غیر حرفه ای تغییر می دهند که همین امر باعث شکستن پیستون، ذوب شدن آن و یاتاقان زدن خودرو می شود

اگر در حین انجام عملیات ریمپ ECU توسط افراد غیر متخصص سوخت به صورت غیر اصولی کم یا زیاد شود، علاوه بر افزایش مصرف سوخت باعث آسیب های همچون خرابی کاتالیست، افزایش دمای موتور، سوختن واشر سرسیلندر و … می شود

 

افراد غیر حرفه ای با تغییر در برنامه ایسیو اقدام به حذف سنسور میل سوپاپ می کنند تا خطای سنسور موقعیت میل سوپاپ را حذف کنند. این افراد به جای حل مسئله و رفع سر منشا ایراد صورت مسئله را پاک میکنند ، حذف سنسور میل سوپاپ باعث می شود که حالت پاشش سوخت از ترتیبی به نیمه ترتیبی تغییر کند که همین امر باعث افزایش سوخت می شود ، نکته بسیار مهم اینکه در موتور هایی که دارای سیستم متغییر سوپاپ VVT هستند مانند سمند موتور ملی EF7 حدف سنسور میل سوپاپ با ریمپ ای سی یو منجر به از کار افتادن سیستم متغییر سوپاپ شده و موقعیت میل سوپاپ نسبت به میل لنگ به هم میریزد. همین امر باعث کاهش شدید قدرت موتور و افزایش مصرف میگردد

افراد غیر حرفه ای اقدام به افزایش کاتاف موتور هم زمان با ریمپ خودرو میکنند که امر بین تیونر ها امری رایج است اما افزایش کاتاف بدون افزایش راندمان حجمی امری بسیار غیر حرفه ای بوده که نه تنها منجر به افزایش قدرت موتور نمی شود بلکه باعث افت توان موتور و آسیب جدی به قطعات میگردد. نکته مهم این است که افزایش کاتاف با ریمپ ایسیو زمانی مجاز می باشد که راندمان حجمی موتور با لوازمی مانند هدرز، میل سوپاپ، کیت مکش و … افزایش یافته باشد



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

آیا میدانید فرایند ریمپ چگونه انجام میشود در این مقاله شما را بیشتر آشنا خواهیم کرد و خواهیم گفت که ریمپ با چه روشی و با چه دستگاهی انجام میشود. ریمپ با دیاگ زدن کاملا فرق دارد و باید حتما متخصص این کار را انجام دهد که با تجربه بوده و علم کافی نسبت به این فرایند را داشته باشد. خودرو خود را با دکتر ریمپ بیمه کنید.

روش ریمپ

ریمپ ‏در گذشته عمدتا بر روی وسایل نقلیه توربو که واحد مدرن کنترل الکترونیکی موتور ایسیو داشتند انجام می شد اما امروزه این کار از طریق ‏وصل ‏کردن ابزارهای تخصصی به پورت دیاگ خودرو که آن را تحت‎ ‎عنوان پورتOBD ‎‏ نیز می شناسیم با سهولت امکان پذیر است.‏‎‎ (On- board ‎Diagnositics)‎‎‏در واقع در تمام خودروهایی که دارای سیستم الکترونیکی کنترل موتور یا ایسیو هستند امکان ریمپ وجود دارد، اما با ‏پدیدار شدن پورت ‏‏OBD‏، صنعت ریمپ یا ریمپینگ خودرو به طرز چشم گیری دچار تحول و پیشرفت شد.‏ در واقع از پورت ‏OBD‏ به عنوان رنسانسی در حوزه ریمپ ایسیو خودرو یاد میشود

با وصل کردن دستگاه های خاص به طور مثال دستگاه های پروگرامر ‏‎(Programmer)‎‏ به پورت OBD کار امکان خواندن نرم افزار اصلی کارخانه، ویرایش و اعمال ‏تغییرات مورد نظر بر روی اطلاعات ایسیو که در بخش هایی تحت ‏عنوان جداول (Maps) ذخیره شده اند وجود دارد. ابزارهای مختلفی برای خواندن نوع ‏خاصی از فایل ها یا ‏Firmware‏ کارخانه موجود در ایسیو وجود ‏دارد

پارامترهای فایل ها یا اطلاعات پیشفرض کارخانه مانند تزریق سوخت، فشار بوست، فشار ریل سوخت، فشار پمپ سوخت و زمانبندی احتراق ‏براساس ‏محدودیت های ایمنی که توسط یک متخصص ریمپ تعیین می شود، مجددا تنظیم و کالیبره می شوند، بنابراین پتانسیل و کارایی‎ ‎‎‎(Performance) ‎‏نهفته در موتور که اکنون آزاد شده بر قابلیت اطمینان، سطح ایمنی خودرو، مصرف سوخت و انتشارات تاثیر منفی نخواهد ‏‏داشت. جداول ‏‎‎ایسیو خودرو ممکن است برای استفاده در شهر، استفاده در پیست مسابقه یا هر منظوری بنا بر درخواست مصرف کننده بهینه شوند. ‏پس ‏از انجام تنظیمات ‏‎(Adjustments)‎‏ فایل ویرایش شده با همان ابزار مورد استفاده برای خواندن اولیه به ‏ECU‏ بازگردانده می شود

نکته ای ‏که باید ‏بدان توجه داشت این است که ما در فرآیند ریمپ خودرو در ابتدا باید اطلاعات موجود در ایسیو را بخوانیم ‏‎(Read)‎‏ و سپس بعد از ‏اعمال تغییرات و چکسام گیری (Checksum) ‏آن ها را در ‏ECU‏ اعمال کنیم. ‏‎(Write)‎‏ در برخی خودروها امکان خواندن و نوشتن اطلاعات تنها با یک دستگاه وجود ندارد به طور ‏مثال میتوان ‏اطلاعات را از طریق یک دستگاه خاص از ‏ECU‏ خواند اما بعد از اعمال تغییرات روی فایل خوانده شده برای نوشتن و اعمال آن ها روی ‏ایسیو به یک ‏دستگاه دیگر نیاز داریم. برخی از دستگاه ها و تجهیزات عمل خواندن و نوشتن ‏‎(read & write)‎‏ را می توانند همزمان انجام دهند ‏اما برخی دیگر فقط عمل ‏خواندن و برخی فقط عمل نوشتن. پس از آن موتور خودرو برای چک عملکرد، سطح دود‎ (Smoke levels) ‎، و هر گونه مشکلات ‏احتمالی تست می ‏شود. صحت و موفقیت ریمپ صحیح (‏Fine-tuning)‏ با توجه به بازخورد گرفته شده مشخص می شود



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

ریمپ بر روی خودرو شما چه تغییراتی ایجاد کرده و خودرو شما پتانسیل ریمپ خودرو را دارد یا خیر؟ آیا اگر ریمپ کنم باعث کاهش مصرف سوخت خودرو من میشود. آیا باعث بهبود کشش و توان خوردو من میشود. در ادامه این مقاله جواب تمامی این سوالات را خواهیم داد و شما را با فرایند ریمپ بیشتر آشنا خواهیم کرد. دکتر ریمپ همراه همیشگی شما.

ریمپ کردن خودروها

ریمپ خودرو بازنگری، تنظیم و پروگرمینگ مجدد و بهینه کامپیوتر یا ایسیو ‏‎(ECU)‎‏ خودرو برای افزایش توان‎(Hp) ‎‏ و ‏بهبود پاسخگویی ‏‎(Feedback)‎‏ موتور ‏خودرو است که با تطابق دادن کامل خودرو با پارامترهای محیطی اطراف آن مانند آب و هوا، شرایط ‏جغرافیایی (فشار و دمای هوا، ارتفاع از سطح ‏دریا و …) و کیفیت و نوع سوخت و …حاصل میشود و همزمان ایرادات اساسی خودرو مانند تاخیر ‏دریچه گاز ، کپ، ناک، دمای موتور بالا و … با ‏برنامه نویسی اصولی رفع می شود.‏

به طور مثال در خودرو H30 CROSS  اچ سی کراس که موتور آن TU5 و ایسیو بوش ME 7.4.4 یورو ۴ می باشد، این خودرو زمانی که با بنزین ایران کار می کند دارای ناک یا احتراق پیش رس می باشد که دلیل این امر استفاده از بنزین یورو ۲ در خودرو یورو ۴ می باشد. همین ناک علاوه بر افت راندمان باعث کاهش عمر موتور می شود. ایراد ناک را به راحتی میتوان با ریمپ ای سی یو کاملا برطرف نمود که این کار علاوه بر بهبود کشش و شتاب، عمر موتور نیز افزایش می یابد.

یا در همین خودرو دمای بالا آب علاوه بر کاهش عمر مفید قطعات باعث بالا رفتن دمای خنک کن گیربکس اتوماتیک می شود. بالارفتن دمای گیربکس علاوه بر آسیب به خود گیربکس منجر به ضربه زدن یا تقه های گیربکس می شود. با کاهش دمای خنک کن از طریق ریمپ ECU تمامی مشکلات حل شده و عمر خودرو افزایش می یابد

در خصوص مزیت هایی که ریمپ ماشین دارد باید بگوییم که این کار نکات مثبت زیادی دارد ولی خب در اینجا قصد نداریم همه آن ها را بیان نماییم و می خواهیم تنها برخی از ویژگی های مثبت این عمل را که از اهمیت بالاتری برخوردار هستند را متذکر شویم

تصحیح در عملکرد

افزایش شتاب قدرت و سرعت نهایی خودرو

بهبود و از بین بردن ۱۰۰ % کپ کردگی و تنبلی اول حرکت خودرو مخصوصا در خودرو ها با دریچه گازبرقی که بیشتر با این مشکل مواجه هستند

روان شدن سریع دور گیری و بهبود عملکرد موتور خودرو

تغییر در کات آف یا همان تغییر در ار ام پی لیمیت ( Rpm Limit )

تغییر ( افزایش یا کاهش ) محدودیت سرعت نهایی یا همان اسپید لیمیت Speed Limit در خودرو

کاهش مصرف سوخت و افزایش نسبی شتاب خودروو کاهش میزان آلایندگی هوای خودرو (بسته به نوع ریمپ)

افزایش قدرت موتور



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

در این مقاله شما خوانندگان محترم را با ریمپ خودرو و ایسیو خودرو بیشتر آشنا خواهیم کرد که چه کاربردی دارد و چه استفاده از ریمپ میتوان کرد. ریمپ خودرو باعث تقویت خودرو میشود اما چگونه؟ ریمپ باعث از بین رفتن تاخیر پدال گاز میشود اما چگونه؟ ریمپ باعث کم مصرف شدن سوخت ماشین میشود اما چگونه؟

وقتی که پای خود را روی پدال گازفشار می دهید واحد کنترل پیشرانه خودرو یا ECU تصمیم می گیرد که چه مقدار سوخت و هوا را ترکیب کرده و برای انجام فرایند احتراق به داخل موتور خودرو بفرستد و چه مقدار نیرو و گشتاور تولید کند ما در این مقاله عمل ریمپ کردن ( Remapping ) یا تنظیم دوباره نقشه عمل کرد ECU را برای شما توضیح میدهیم و می گویم این کار چه مزایایی و معایبی را همراه دارد و چگونه انجام میشود پس با مطلب ریمپ ایسیو چیست ونحوه انجام ، مزیای و معایب آن همراه باشید

امروزه تقریبا تمام وسایل نقلیه مدرن دارای ‏ ECU یا همان‏ مرکز کنترل الکترونیکی موتور هستند، که عمدتا توسط کمپانی های بوش یا دلفی تامین می شود که دارای کلاس خاصی از نرم افزار دائمی است که سطح دسترسی پایه برای کنترل پارامترهای مختلف قطعات سخت افزاری ‏‎ که موتور توسط آن ها کار می کند را برای ایسیو فراهم می آورد

ecu خودرو

این ‏پارامترها شامل دستیابی ‏به تعادل مناسب بین مصرف سوخت، قدرت، گشتاور، انتشار سوخت، قابلیت اطمینان و فواصل معقول بین سرویس های ‏خودرویی می باشد. بسیاری از تولید کنندگان یک موتور واحد را تولید می کنند و از نرم افزارهای مختلفی استفاده می کنند ‏که به عنوان ‏نقشه ‏‎(Maps)‎‏ ‏‎شناخته می شوند تا بتوانند سطوح مختلفی از قدرت را در وسایل نقلیه مختلف با استفاده از همان موتوری که اساسا ‏مشابه ‏است تولید کنند . ‏بسیاری از این نرم افزارهای پیشفرض کارخانه قادر به بهره برداری کامل از پتانسیل موتور ‏نیستند، و به همین ‏ترتیب کاربر نهایی با موتوری روبرو است که برای استفاده در محیط اطراف آن کاملا تنظیم و کالیبره نیست. به این پدیده ‏‏Under-tuned‏ می گوییم.

این به تیونرها و همچنین مصرف کنندگان فرصتی برای استفاده از پتانسیل بیشتری که در موتور خودرو نهفته است را ‏می دهد.‏با ‏برنامه نویسی و کالیبر  ECU مجدد و بهینه این مپ ها ‏‎( Maps )‎‏ یا جداول میتوان در عین امنیت، حداکثر کارایی برای موتور خودرو و سازگاری با ‏متغیرهای محیطی اطراف آن ‏مانند دما و فشار هوا، ارتفاع از سطح دریا، نوع و کیفیت سوخت و … را ایجاد کرد.‏

دکتر ریمپ ارائه دهنده انواع ریمپ خودرو های خارجی ایرانی و مسابقه ای میباشد.



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

برای انجام دادن ریمپ از آن مرکز مطمئن شده و خودرو خود را به آنها بسپارید. دکتر ریمپ تخصصی ترین مرکز تیونینگ خودرو و ریمپ است که با ضمانت کتبی 2 ساله خودرو شما را ریمپ شده و بعد از ریمپ توسط خود مشتری تست شده و بعد از رضایت کامل مشتری وجه دریافت میشود. با ما در این مقاله همراه باشد.

بعد از ریمپ کردن ، خودرو چه تغییراتی می کند ؟

خدمات ریمپ ecu – ریمپ ای سی یو کمری در دکتر ریمپ شرح ذیل می باشد :

حذف کاتاف تویوتا کمری : دور خودرو در حالت معمول بین ۵۵۰۰ تا ۶۰۰۰ است که برای کمری تا حدود ۶۵۰۰ – ۷۰۰۰ بالا می آید . با ریمپ این محدودیت تا هر مقدار که شما بخواهید برداشته می شود .

افزایش شتاب toyota camry : با ریمپ ای سی یو می توان شتاب اولیه را افزایش داد ( در واقع مقدار زمان رسیدن سرعت خودرو از ۰ تا ۱۰۰ را کاهش داد که برای تویوتا کمری به طور معمول بین ۸٫۹ تا ۹٫۶ ثانیه ) مدلهای مختلف ) می باشد .

حذف سنسور دوم اکسیژن کمری : خودروی کمری دارای استاندارد آلایندگی یورو۴ می باشد . این استاندارد به دلیل مشکلاتی که در بنزین عرضه شده در جایگاه های سوخت ایران مشکلاتی را برای سنسور دوم اکسیژن از جمله خرابی بالا و هزینه تعمیر و تعویض زیاد به همراه دارد . در نتیجه با ریمپ خودرو این سنسور نیز حذف می شود .

حذف سنسور میل سوپاپ کمری : این سنسور نیز خرابی زیادی دارد و در صورت درخواست شما قابل حذف است .

رفع کپ دریچه گاز ( رفع تاخیر پدال گاز ) : به هنگام فشار بر روی پدال گاز و عملکرد آن یک تاخیر محسوس مشاهده می شود که این تاخیر نیز به واسطه ریمپ ایسیو  قابل رفع می باشد .

تغییر عملکرد فن خودرو ( اصلاح دمای آب تویوتا کمری ) : این آپشن نیز برای مناطق گرم بسیار توصیه می شود زیرا فن خودرو در دماهای پایین تری شروع به فعالیت خواهد کرد ( دور تند و دور کند ) در نتیجه دمای موتور نیز کاهش می یابد .

افزایش توان موتور تویوتا کمری : برای افزایش توان و گشتاور موتور کمری باید موتور خودرو نیز تقویت شود  در غیر اینصورت کار غیر اصولی و به موتور آسیب می زند

کاهش مصرف سوخت تویوتا کمری : این آپشن نیز بازده موتور را در حالت معمول کاهش می دهد ( بیشتر برای گرفتن معاینه فنی مناسب است )



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

آیا برایتان سوال شده که خودرو های کمپانی تیوتا ریمپ میشوند. آیا ریمپ برای این خودرو ضرر دارد یا خیر؟ آیا میدانید ریمپ چیست و چرا خود کارخانه خودرو را ریمپ نمیکند. در این مقاله جواب همه این سوالات را خواهیم داد. در این مقاله به طور تخصصی از ریمپ کمری خواهیم گفت که چه پتانسیلی برای ریمپ دارد. برای ریمپ خودرو به هر جایی اطمینان نکرده و قبل از انجام دادن آن از مرکز ریمپ مطمئن شوید.

ecu – ریمپ ای سی یو کمری : خودروی تویوتا کمری ساخت کشور ژاپن که از سالیان پیش در مدلهای متفاوت تولید شده است . این خودرو به دلیل مدل طراحی های مناسب و تولید در تیپ های و قیمت های مختلف در سراسر جهان و ایران مشتریان بیشماری داشته و دارد . اما همانند تمامی خودروهای تولیدی شرکتهای مختلف خودروسازی جهان ، این خودرو نیز به همراه یکسری از محدودیت ها وارد بازارهای جهانی می شود .

ریمپ ecu – ریمپ خودرو کمری | ریمپ ایسیو تویوتا کمری Toyota Camry

دلیل این محدودیت ها چیست ؟

چون خودروها برای مناطق متفاوت آب و هوایی و جغرافیایی تولید می شود در نتیجه برای کارکرد بهینه خودرو در تمامی شرایط این محدودیت ها اعمال می شود . این محدودیت ها و ایرادات با ریمپ ECU خودرو قابل رفع است .

ریمپ  ماشین چیست ؟

ریمپ ای سی یو فرآیندی نرم افزاری ( باز نویسی کدهای کامپیوتر یا ایسیو خودرو ) است که توسط مهندس تعمیرکار ECU بر روی خودرو اعمال می شود تا یکسری قابلیت به خودرو اضافه شود یا یکسری محدودیت برداته شود نظیر : رفع تاخیر پدال گاز ، حذف سنسور دوم اکسیژن ، حذف کاتاف و …

ریمپ برای خودرو مفید است یا مضر ؟

بستگی به شخصی دارد که این فرآیند را بر روی ECU خودروی شما انجام میدهد . معمولا بسیاری از افراد تازه کار با استفاده از یک دامپ آماده ( فایل ریمپ ایسیو آماده ) کار ریمپ کردن را انجام می دهند که بدون در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی منطقه و دیگر شرایط خودرو است . در نتیجه خودرو آسیب می بیند . ولی ریمپر های حرفه ای این شرایط را در نظر می گیرند و به خودرو آسیبی وارد نمی شود .



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

ما در این مقاله از خودرو ریچ تولید شده کمپانی دانگ فنگ خواهیم گفت که چه مزایا و معایبی دارد. آیا این خودرو قدرت ریمپ و تغییرات ایچاد شده در ریمپ را دارد؟ آیا باریمپ این خودرو باعث ایجاد کشش و توان بیشتر خواهد شد. در ادامه این مقاله از فرایند ریمپ ماشین خواهیم گفت که حتی برای خودرو ضرر دارد یا خیر. در ادامه این مقاله با ما همرا باشید.

آشنایی با خودروی ریچ

⭐خودروی ریچ Rich Pickup محصولی از شرکت دانگ فنگ می باشد. این خودرو از سال ۹۳ کم کم جایگزین نیسان پیکاپ پارس خودرو شد.  خودروی ریچ با ایسیو چینی دلفی MT22U عرضه شده است. متاسفانه این ECU با شرایط آب و هوایی ایران و بنزین مورد استفاده کالیبره نشده است. به همین دلیل شاهد مشکلاتی هستیم که در ادامه ذکر خواهد شد.

از ایرادات اصلی پیکاپ ریچ مصرف بالای سوخت آن است.  همچنین توان ریچ نسبت به نیسان پیکاپ ضعیف تر است. هویت اصلی این خودرو از دانگ فنگ موتورز چین نشات می گیرد که به عنوان شریک تجاری نیسان به حساب می آید.

در خودروی ریچ، کیفیت قطعات بسیار پایین بوده. نمایندگی ریچ، سرویس دهی مناسبی برای گلایه های دارندگان خودروی ریچ ارائه نمی دهد.

⚙️ ابهام در طراحی موتور ریچ توسط نیسان

 دانگ فنگ ریچ بر اساس پلتفرم آلفا نیسان پیکاپ D22 طراحی شده و از لحاظ طراحی داخلی و خارجی نیز از همان خودرو الگو گرفته است. گفته می شود در موتور ZG24 از تکنولوژی نیسان استفاده شده. اما متاسفانه شاهد هستیم که این موتور نسبت به موتور اصلی نیسان پیکاپ با کد KA24DE حدود ۲۵ اسب بخار ضعیف تر است.  جای سوال است که چرا نیسان باید ده سال بعد از ارائه یک موتور ۱۶۰ اسب بخاری، موتوری ۱۳۵ اسبی را برای دانگ فنگ طراحی کرده باشد؟!

ریمپ ایسیو  پیکاپ ریچ

نمای خودروی ریچ

⚡ در ریمپ چه اتفاقی برای پیکاپ ریچ رخ میدهد؟



:: بازدید از این مطلب : 27

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

در این مقاله از فرایند ریمپ خواهیم گفت که چه تاثیراتی بر روی خودرو خواهد داشت. آیا این تغییرات مضر یا مفید هستند؟ آیا میدانید ایسیو چیست و چه کاربردی بر روی خودرو شما دارد. برای انجام فرایند ریمپ به هر جایی اطمینان نکرده و قبل انجام این کار از محل مورد نظر مطمئن شوید. در ادامه این مقاله ما را همراهی کنید.   

ریمپ چیست و چه تأثیری در عملکرد خودرو می گذارد ؟

اگر جزء اشخاصی که خودروی شخصی استفاده می کنند، هستید احتمالاً ریمپ چیست را بارها در ذهن خود پرسیده اید و تأثر آن در خودرو برای شما سؤال برانگیز شده است. در واقع ریمپ ایسیو (Remap ECU) به تنظیمات نرم افزاری گفته می شود که جایگزین نرم افزار روی ECU می شود و باعت می شود راندمان خودرو به میزان زیادی افزایش پیدا کند. ریمپ ایسیو باعث می شود خودرو تحت کنترلش قرار گرفته و در بی موارد عملکرد بهتری از خود نشان دهد.

این موارد عبارتند از :

 شتاب

مصرف سوخت

ناک و …

شاید از خود بپرسید ECU یا ایسیو چیست ؟

این قطعه یک رایانه کوچک است که در موتور خودرو قرار می گیرد و آن را کنترل می کند. همچنین می توان با استفاده از تنظیم نرم افزار ایسیو موتور خودرو را تنظیم کرد. البته تنظیم ایسیو قبل از فروش وسیله نقلیه توسط سازندگان هم انجام می شود. اگر بخواهیم به طور دقیق بگوییم ریمپ چیست باید بگوییم ترم افزاری است که شبیه به ایسیو با در نظر گرفتند برخی شرایط موتور خودرو را تنظیم می کند، که این شرایط عبارتند از :

شرایط آب و هوایی

قوانین و محدودیت ها

کیفیت متفاوت سوخت

با وجود این شرایط می شود انتظار داشت پس از ریمپ ایسو علاوه بر بهینه شدن مصرف سوخت و افزایش شتاب خودرو ناک آن هم برطرف شود.

عملکرد ریمپ ایسیو در خودرو چیست ؟

همانطور که گفته شد شما می توانید ریمپ ماشین را به جای نرم افزار آن قرار دهید.

با این کار می شود برنامه اصلی خودرو را با علم بر نیازهای مشتری تنظیم نمود.

تغییر نرم افزار و جایگزینی ریمپ به منظور بهبود عملکرد خودرو انجام می گردد.

کاربرد ریمپ ایسیو در موتور خودرو این است که خودرو را کنترل کرده و در واقع برای جواب سوال ریمپ چیست می توان به جرأت گفت اصلاح شده پارامترهای ایسیو ریمپ نام می گیرد. این پارامترها در واقع بازنگری و اصلاح شده اند. ماشین شما به این صورت ریمپ می شود که یک نرم افزار تنظیم شده به از طریق پورت OBD به ایسیو وصل می شود و پس از آن جایگزین مپ خودرو می شود و عملکرد موتور را افزایش خواهد داد. این که از طریق OBD به صورت مستقیم می توان فلش را نصب کرد و ریمپ را جایگزین نمود، باعث پیشرفت چشمگیری در صنعت ریمپ خودرو شده است.

 



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

در این مقاله از ریمپ سورنتو خواهیم گفت که به وسیله دستگاه های مربوط به ریمپ و اتصلال آن از درگاه OBD  بدون باز کردن ایسیو خودرو برنامه این خودرو خوانده شده. و ایسیو به هیچ عنوان باز نخواهد شد. در ریمپ ایسیو این خودرو باعث تغییرات چشمگیری میشود. که شرکت تخصصی تیونینگ دکتر ریمپ با بهره گیری علم این فرایند خودرو شما به بهترین شکل تغییر خواهد داد.

ریمپ ایسیو سورنتو : خودروی سورنتو که ساخت شرکت کیا موتورز کره می باشد از سال ۲۰۰۲ تا کنون تولید و عرضه گردیده است . موتور این خودرو در نسل های جدید از نوع GDI بوده که توان تولید ۱۸۸ اسب بخار ( ۲۴۰۰ سی سی ) می باشد . جعبه دنده این خودرو نیز از نوع ۶ سرعته اتوماتیک می باشد .

خودروی سورنتو نیز همانند تمامی خودروهای تولیدی شرکت های خودروسازی با یکسری محدودیت برای مشتریان تولید می شود . دلیل این محدودیت ها تفاوت آب و هوا و اختلافات جغرافیایی کشورهاست ( چون این خودروها قرار است در کشورهای مختلف عرضه شود ) و برخی از این محدودیت ها به خاطر شرایط کشورها نیز هست !

ریمپ چیست و چه کاربردی دارد ؟

ریمپ ای سی یو فرآیندی نرم افزاری است که بر روی کامپیوتر ماشین ( ای سی یو ) صورت می پذیرد تا خودرو یکسری آپشن ها را بدست آورد و یا یکسری از محدودیت ها و عیوب خودرو برطرف گردد .

ریمپ ای سی یو شامل چه مواردی می شود و خودرو پس از ریمپ شدن چه امکاناتی را بدست می آورد ؟

خدمات ریمپ خودرو سورنتو در مجموعه ما شامل موارد زیر می باشد :

حذف کاتاف سورنتو : به معنی افزایش دور موتور خودرو است . دور موتور سورنتو در حالت ایده آل تا نهایت ۶۵۰۰ بالا می آید . حال با ریمپ و حذف کاتاف می توان این میزان را تا هر قدر که شما بخواهید افزایش داد ( حتی تا آخر ! که البته اصولی نیست !)

افزایش شتاب کیا سورنتو : در واقع شتاب ۰ تا ۱۰۰ خودرو که برای سورنتو حدود ۱۰٫۲ ثانیه است کاهش می یابد ( حداکثر تا ۲ ثانیه )

حذف سنسور دوم اکسیژن سورنتو : در ایران این سنسور خرابی بسیار بالایی روی خودروهایی که دارای استاندارد یورو ۴ هستند ، دارد و دلیل آن کیفیت نا مناسب بنزین عرضه شده در جایگاه های سوخت می باشد . هزینه خرابی این سنسور در هر بار برای کیا سورنتو حدود ۱/۵۰۰/۰۰۰ تومان می باشد که تقریبا هر ۳ الی ۴ ماه این تعویض باید صورت گیرد ! با ریمپ ای سی یو این مورد هم قابل رفع می باشد .

حذف سنسور میل سوپاپ سورنتو : این سنسور نیز دارای خرابی زیاد است و بهتر است در مواردی حذف گردد ( البته بودنش در زمانی سنسور دور موتور هم خراب باشد لازم است چون در صورت حذف این سنسور و خرابی سنسور دور موتور خودرو روشن نمی شود )

اصلاح دمای آب ( تغییر عملکرد فن خودرو ) کیا سورنتو : این آپشن نیز برای خودرو خصوصا در فصول گرم سال و یا مناطقی که بسیار گرم هستند ضروری است . این تغییر باعث می شود که فن خودرو در دماهای پایین تری شروع به کار کند که نتیجه ی آن عملکرد بهتر موتور خواهد بود .

رفع کپ دریچه گاز ( رفع تاخیر پدال گاز ) کیا سورنتو : حتما متوجه شدید زمانی که در حالت درجا روی پدال گاز فشار می آورید ، بین عملکرد پدال و فشار شما یک تاخیر چن میلی ثانیه ای که کاملا محسوس است ، مشاهده می گردد . با ریمپ خودرو سورنتو این تاخیر نیز قابل رفع است !

افزایش توان موتور سورنتو : با این آپشن نیز گشتاور خودروی شما نیز افزایش می یابد ولی لازمه ی آن تقویت موتور خودروی شما می باشد .

کاهش مصرف سوخت سورنتو : خودروی سورنتو با استاندارد آلایندگی یورو ۶ و حجم موتور ۲۴۰۰ مصرف نسبتا مناسبی دارد ( در حدود ۸ الی ۹ در ۱۰۰ کیلومتر ) این آپشن ریمپ خیلی توصیه نمی شود چونکه به خودرو آسیب زده و بازده موتور خودرو را پایین می آورد .

افزایش جرقه زنی شمع ها : که واضح است و نیازی به توضیح ندارد

تمامی موارد بالا برای ریمپ ای سی یو سورنتو ی شما در دکتر ریمپ با گارانتی صورت می پذیرد .



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

ریمپ مزدا 3

در این مقاله از خودرو ژاپنی با طراحی جذاب که مورد استقبال زیادی قرار گرفته است خواهیم گفت. این خودرو مزدا 3 میباشد که با ریمپ ماشین تغییرات چشمگیری پیدا میکند. برای انجام کار ریمپ به هرجایی اطمینان نکرده و خودرو خود را به دست متخصص این فرایند قرار داده و از تغییرات خودرو خود خشنود شوید.

کمتر کسی را می‌توانید پیدا کنید که از خودروهای ژاپنی،به دلیل کیفیت ساخت بالا و طراحی و مهندسی فوق العاده خوبی که دارند خوشش نیاید.

مزدا ۳ هم یکی از همین خودروها است. یک ژاپنی اصیل که البته طراحی و مهندسی‌ آن قدیمی شده.

ولی هنوز هم خیلی‌ها اعتقاد دارند این خودرو حرف‌های بسیاری برای گفتن در بازار ایران دارد.

حال ما در این مقاله به ریمپ این خودرو محبوب ژاپنی خواهیم پرداخت.

در این خودرو، به خوبی بر روی پارامترهای سوخت، جرقه، گشتاور و به خصوص دریچه گاز کار شده است.

و بهینه سازی صورت گرفته، که سبب شده شتاب گیری خودرو تا حدود 10% بهبود یابد.

و افزایش توان خودرو به خوبی موقع رانندگی احساس شود و لذت رانندگی با این خودروی پرشتاب ژاپنی را دوچندان نماید.

بنا به درخواست‌های مکرر و همچنین به علت وجود مشکلاتی که به وجود آمده در سیستم کاتالیزور این خودرو،

بعد از انجام مطالعات و تست‌های مختلف موفق شدیم مشکلات کاتالیزور و خطاهای آن را کاملاً به صورت نرم افزاری و تضمینی

نیز برطرف نماییم. که با انجام ریمپ ایسیو این عمل توسط تیم کارپلاس انجام می شود.

موارد برطرف شده بعد از ریمپ خودرو مزدا 3

1 – تعمیر و عیب یابی سنسورهای خودرو شامل که شامل :

 سنسور دمای هوای ورودی، سنسور فشار هوای منیفولد، سنسور دمای خنک کننده، سنسور موقعیت دریچه گاز، سنسور دور موتور، سنسور موقعیت میل سوپاپ، سنسور سرعت خودرو، سنسور کوبش ( ناک)، سنسور اکسیژن یا لامبدا سنسور. این موارد برطرف می شود.

2 – تعمیرات تخصصی سخت افزاری و نرم افزاری ایسیو مزدا 3

3 – تعمیر و عیب یابی عملگرهای مزدا ۳ شامل : پمپ بنزین، انژکتورها، استپر موتور، کویل دوبل، رله دوبل، شیر برقی کنیستر، گرمکن دریچه گاز، دیاگ و رفع خطاهای چراغ چک

4 – تعمیرات و عیب یابی سیستم سوخت رسانی خودرو شامل :

فیلتر سوخت، ریل سوخت، رگلاتور سوخت، وایرهای شمع، سوئیچ اینرسی

5 – تعمیرات و عیب یابی سیستم هوارسانی، سیستم جرقه زنی، سیستم سوخت رسانی و …

6 – تعریف کلید و سوئیچ و ریموت مزدا 3

7 – تعمیرات مرتبط با یونیت ها و بردهای مختلف خودرو مزدا 3 مانند ABS ، EBD ، Airbag و …



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

منظور از ابداع زبان برنامه نویسی پایتون خواندن کد های دستوری برنامه می باشد. این زبان برنامه نویسی open source بوده و توسط اثاث نرم افزار پایتون مدیریت می شود. در این مقاله قصد داریم شما را با آموزش برنامه نویسی و زبان پایتون آشنا کرده.  و خواهیم گفت این زبان چه کاربرد و چه ویژگی هایی دارد.

پایتون یک زبان برنامه نویسی قدرتمند سطح بالا، شئ گرا و حرفه‌ای می‌باشد که در حال گسترش روز‌افزون در جهان است. این عبارت پاسخ کامل سوال” پایتون (Python) چیست؟ ” را برای شما بازگو می کند.

این زبان با قابلیت‌های فراوان و شگفت انگیزی که دارد تحولی در دنیای برنامه نویسی از توسعه برنامه‌های تحت وب تا ایجاد بازی‌های رایانه‌ای، بوجود آورده است. پایتون ابتدا در سال 1991 وارد دنیای برنامه نویسی شد و در سال‌های اخیر توجه برنامه نویسان را به خود جلب کرده و روز به روز بر طرفداران آن افزوده می‌شود.

پایتون هنوز در ایران جایگاه خود را پیدا نکرده است اما آینده روشنی برای آن می‌توان تصورکرد زیرا این زبان کاربردهای فراوانی دارد و در بسیاری از سایت‌های بین‌المللی نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

تعداد کلمات کلیدی پایتون کم، ساده و کاملا قابل درک است و این موضوع فهم و آموزش برنامه نویسی پایتون آن را برای کاربران تازه‌کار بسیار ساده کرده است. در واقع این زبان پیچیدگی‌های معمول سایر زبان‌ها را ندارد و پس از برنامه نویسی، منطق آن کاملا قابل درک است. این زبان اپن سورس را می‌توان در زمان کوتاهی به خوبی یاد گرفت و بواسطه کتابخانه‌های گسترده‌ای که دارد از آن استفاده‌های فراوان کرد.

پایتون یک زبان اسکریپتی است به این منظور که کدهای آن در اکثر پلت فرم‌ها از جمله لینوکس، ویندوز، مکینتاش، سیستم‌های موبایل و حتی پلی‌استیشن قابل اجراست.

این زبان به سبب قابلیت‌های فراوانی که دارد زبان مورد علاقه برنامه نویسان وب می‌باشد. شرکت‌های عظیمی مانند گوگل، یاهو، ناسا و … در سطح وسیعی در حال استفاده از پایتون هستند.



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

در این مقاله خوایم گفت پتانسیل ریمپ چه خودرو هایی بهتر بوده و چه مزایای بر روی آنها دارد. ریمپ ایسوی فرایندی است که بدون باز کردن ایسیو و با درگاهOBD به ایسوی خودرو متصل شده و باعث خواندن برنامه میشود. در بعضی از خودرو ها باید ایسیو باز شده و برنامه خوانده شود پس این کار باید توسط متخصص ریرمپ انجام شود. با دکتر ریمپ خود را بیمه کنید.

ریمپ ایسیو چطور انجام می شود؟

فرض کنید کامپیوتر خودرو شما طوری طراحی شده است که می تواند مخلوط سوخت و هوا را برای جلوگیری از سرعت زیاد کم کند، در صورتی که شما بخواهید شرایط بهتری از نظر سرعت و شتاب داشته باشید و برای مثال برای مسابقات آماده شوید، آنگاه می توان ریمپ را انجام داد و اجازه دهیم که موتور هرچه قدر که شما میخواهید به چرخ ها نیرو وارد کند.

ریمپ چه فایده ای دارد؟

اگر می خواهید از ظرفیت و قدرت واقعی موتور خود لذت ببرید، ریمپ ایسیو بهترین راهکار است. با این کار شما می توانید تغییراتی بزرگی در عملکرد موتور صورت دهید که منجر به بالا رفتن سرعت و برداشتن محدودیت شتاب خودرو می گردد.

در برخی موارد هم ممکن است بخواهید مصرف سوخت را مدیریت کنید.

در مجموع تمام موارد زیر از مزایای ریمپ حرفه ای و کارشناسانه است:

افزایش شتاب خودرو

لغو محدودیت سرعت

کاهش مصرف سوخت

کدام خودروهای داخلی را می توان ریمپ کرد؟

در مجموع تمام خودروهایی که سیستم ای سی یو دارند قابل ریمپ هستند اما خودروهای پر متقاضی، پژو 206، دنا، پژو پارس، برلیانس و ال 90 هستند.

برای مثال ریمپ خودرو 206 در مرکز تخصصی دکتر ریمپ بر روی تمام مدل ها از انواع تیپ ها انجام می شود. ریمپ پژو 206 تیپ 1 گرفته تا 6، برای افزایش سرعت و قدرت خودرو، کاهش دمای کارکرد فن، از بین بردن کپ کردن اولیه و نهایتا بهره وری از تمام ظرفیت خودروی شما قابل انجام است.

مصرف سوخت پژو 206 شما با ریمپ بهبود می یابد چرا که با اصلاح جرقه زنی شمع ها و پاشش سوخت توسط سوزن های انژکتور و اصلاح هوادهی دریچه گاز ماشین تمام راه ها برای هدر رفت سوخت از بین می رود.

مجموع خدمات ریمپ ایسیو 206 که در مرکز ریمپ و چیپ تیونینگ دکتر ریمپ ارائه میگردد :

1- افزایش سرعت و قدرت 206

2- افزایش سرعت و شتاب اولیه 206

3- کاهش دمای کارکرد فن

4- رفع کپ حین حرکت 206

5- برداشتن کاتاف ( حذف محدودیت دور موتور

6- کاهش مصرف سوخت ( تنها با فول ریمپ ارائه میگردد

7- حذف لرزش خودرو در حالت درجا ( حالت سلو

8- افزایش شتاب ثانویه 206

9- رفع کپ اولیه 206 ( بسیاری از مشتریان را به وجد آورده

10- فول ریمپ 206 شامل تمام موارد فوق میباشد



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

در این مقاله قصد داریم برای شما به طور خلاصه از ریمپ ایسیو بگوییم که چیست و چه کاربردی برای خودرو شما دارد. این فرایند ریمپ کاملا تخصصی بوده و باید حتما متخصص این کار را انجام دهد چون باعث خرابی موتور شما میشود. برای انجام این کار به هر جایی اطینان نمرده و خودرو خو را به آن نسپارید.  

ریمپ خودرو چیست و چه مزایایی دارد؟

با ما همراه شوید تا هر آنچه لازم است درباره ریمپ ای سی یو ecu بدانید را با شما در میان بگذاریم و فراموش نکنید نظرات خود را برای ما بنویسید و سوالات خود را در انتهای این مقاله بپرسید.

 شاید اگر خودتان را فردی ماشین باز می دانید و اهل تقویت خودرو هستید، اصطلاح ریمپ کردن خودرو را شنیده باشید یا حتی با آن تا حدودی آشنا باشید، فرقی نمی کند اطلاعات جامع یا کاملی در این باره دارید یا هنوز تنها نام آن را شنیده اید و بدنبال اطلاعات بیشتری هستید. با ما همراه شوید تا هر آنچه لازم است درباره ریمپ ای سی یو ecu بدانید را با شما در میان بگذاریم و فراموش نکنید نظرات خود را برای ما بنویسید و سوالات خود را در انتهای این مقاله بپرسید.

ریمپ چیست؟

در حقیقت بهینه سازی برنامه کامپیوتر یا ای سی یو ECU خودرو شما را ریمپ Remap می گویند. در این فرآیند کدهای کامپیوتر خودرو که به زبان برنامه نویسی C نوشته شده است، تغییر می کند و بازنویسی و اصلاح می گردد.

اما کار این کدها چیست؟ این کدها در واقع مربوط به پارامترهایی می شود که سنسورها و عملگرهای خودروی شما بر پایه آن واکنش نشان می دهند. سنسورهای خودرو، خود یک قطعه الکتورمکانیکی هستند که وظیفه مشخصی دارند: دریافت اطلاعات از محیط بیرونی یا درونی خودرو و ارسال این داده ها به بخش ای سی یو.

 

این داده ها پس از جمع آوری توسط سنسورها و حسگرها، برای ایسیو فرستاده می شود و کامپیوتر خودرو پس از دریافت آنها و تحلیل داده ها فرمان خود را به عملگرهای خودرو، مانند سوزن های انژکتور یا دریچه گاز می فرستند.

با ریمپ ای سی یو، در واقع عمل احتراق درون موتور خودرو به طور انفجاری و در راستای افزایش نیروی محرکه با قدرت خیلی بیشتری به قطعات مکانیکی مانند پیستون ها، میله های اتصال، کلاچ، گیربکس، شفت ها و … منتقل می شود و شتاب بیشتری به راننده می دهد.

به عمل تقویت نرم افزاری، اصلاح و بهینه سازی کدهای کامپیوتر ECU ، ریمپ ایسیو می گویند که بر خلاف آنچه عوام می پندارند نه تنها به موتور خودروی شما آسیبی وارد نمی کند بلکه طول عمر آن را افزایش می دهد.



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

در این مقاله از ریمپ کوییک خواهیم گفت که چه معایب و مزایایی دارد. آیا با ریمپ خودرو این معایب از بین میرود یا خیر. کلا به طور کلی ریمپ چسیت و چه کاربردی دارد را به طور خلاصه خدمت شما خوانندگان محترم خواهیم گفت. برا ی انجام ریمپ ایسیو یه هر جایی اطمینان نکرده و قبل از انجام کار ریمپ با متخصص آن مشاوره بگیرید. دکتر ریمپ همراه همیشگی شما

ریمپ ecu کوییک : کوییک تولیدی شرکت سایپا در واقع یک هاچ بک است که دارای دو روف لاین بوده که ظاهری شبیه به کراس اوور به این خودر بخشیده است . استاندارد آلایندگی این خودرو یورو ۴ است و مجهز به موتور ۱٫۵ لیتری با ۸۷ اسب بخار می باشد . کوییک  در دو نسخه ی اتوماتیک و دستی و در ۴ تیپ SE ،  ST ، SE-A LUX و SE-A تولید می شود اما باید بگوییم که کوییک از امکانات ایمنی و آپشن های روز برخوردار است .

ریمپ ایسیو چیست ؟

ریمپ فرآیندی نرم افزاری جهت بهبود کدهای کامپیوتر ماشین ( ECU ) می باشد تا برخی از محدودیت ها از خودرو برداشته شود و برخی از آپشن ها نیز به خودرو اضافه شود .

آیا ریمپ برای خودرو ضرر دارد ؟

در صورتیکه این کار به درستی و توسط متخصص مربوطه انجام نگیرد بله ضرر دارد و پس از مدتی به خودرو آسیب شدیدی وارد می شود .

پس ار ریمپ چه محدودیت هایی از روی خودرو برداشته می شود و چه امکاناتی خودرو بدست می آورد ؟

از جمله مواردی که در رابطه با ریمپ ECU کوییک در دکتر ریمپ صورت می گیرد به شرح ذیل است :

حذف کاتاف کوییک : به معنی افزایش دور موتور از ۵۵۰۰ – ۶۰۰۰ دور تا آخرین شماره کیلومتر شمار !

افزایش شتاب کوییک : شتاب ۰ تا ۱۰۰ کوییک  بین ۱۰ تا ۱۱ثانیه است که با ریمپ ECU این مقدا کاهش می یابد و در واقع شتاب افزایش می یابد ( حداکثر تا ۲ ثانیه )

حذف سنسور دوم اکسیژن کوییک : سنسور دوم اکسیژن در خودروهایی که دارای استاندارد آلایندگی یورو ۴ به بالا است ( در ایران ! ) بسیار زود خراب می شود و دلیل این امر کیفیت پایین بنزین عرضه شده در جایگاه های سوخت می باشد . با ریمپ می توان این سنسور را حذف نمود و از هزینه های اضافی جلوگیری کرد ! ( هزینه سنسور اکسیژن خودروهای کوییک بیش از ۲۵۰ هزار تومان می باشد )

حذف سنسور میل سوپاپ کوییک : این سنسور نیز همانند سنسور اکسیژن درصد خرابی بالایی دارد که با ریمپ این سنسور نیز قابل حذف است .

تغییر عملکرد فن خودرو ( اصلاح دمای آب ) quick : این قابلیت به خصوص در مناطق گرمسیری بسیار حائز اهمیت می باشد و باعث می شود فن دور تند و دور کند خودرو در دماهای پایین تری شروع به کار کرده و از گرم شدن بیش از اندازه خودرو جلوگیری شود .

رفع کپ دریچه گاز ( رفع تاخیر پدال گاز ) کوییک : حتما متوجه شده اید زمانی که خودرو را روشن می کنید و بر روی پدال گاز فشار می دهید ، بین عملکرد گاز و فشار شما بر روی پدال یک تاخیر چند میلی ثانیه ای حس می شود که این تاخیر با ریمپ قابل رفع می باشد .

افزایش توان موتور کوییک: یعنی افزایش گشتاور خودرو و برای این آپشن حتما موتور خودرو نیز باید تقویت شود در غیر اینصورت خودرو آسیب می بیند .

کاهش مصرف سوخت کوییک



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

تبلیغات چیست؟

آیا برای توسعه کسب و کار خود به دنبال کسب آگهی در مورد انواع روش های تبلیغات هستید؟ ایا برای افزایش فروش محصولات و خدمات خود و جذب مشتری بیشتر دنبال موثر ترین روش های تبلیغاتی و آگهی هستید؟ می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت کاپنا سری بزنید و با خواندن مطالب ویژه آن راه درست تبلیغات را مشاهده کرده و اطلاعات خود را بالا ببرید.

تبلیغات یک نوع ارتباط است!

تقریبا هر نوع ارتباطی که می شناسیم (من جمله تبلیغات) از یک الگوی مشخص پیروی می کند.

فرستنده ß پیامß رسانهß گیرنده ß دریافت ß درک ß پاسخ

برای مثال کاپنا (فرستنده) می گوید راه تبلیغات من بهترین راه است(پیام)، و این پیام را در سایت(رسانه) پخش می کند و مخاطبان سایت(گیرنده) آن سایت را می بینند (دریافت)، و به آن توجه می کنند(درک) و می روند تا با سیات کاپنا همکاری داشته باشند برای تبلیغات کسب و کار خود(پاسخ)

خدمات سایت کاپنا

شبکه های اجتماعی

  • بازاریابی شبکه های اجتماعی
  • تولید محتوا
  • تحلیل و گزارش گیری

تبلیغات محیطی

  • طراحی خلاقانه
  • بیلبورد
  • راه اندازی کمپین تبلیغات
  • طراحی  تولید اقلام تبلیغاتی
  • برگزاری نمایشگاه های تخصصی

تولید و طراحی نرم افزار

  • طراحی وب سایت
  • طراحی موبایل و اپلیکیشن
  • راه اندازی استارت آپ
  • مدیریت فرایند های کسب و کار

تولید فیلم های تبلیغاتی و عکاسی

  • تولید انواع فیلم های تبلیغاتی
  • ساخت تیزر
  • انیکیشن
  • موشن گرافی
  • بنر دیجیتال

طراحی گرافیک

  • طراحی لوگو
  • کاتالوگ
  • بروشور
  • اوراق اداری
  • بنر

نکات مهم برای انتخاب بهترین نوع تبلیغات

  1. آشنایی با انواع تبلیغات و انتخاب بهترین نوع تبلیغگ
  2. سپردن کار های تبلیغاتی به یک یا چند آژانس تبیلغاتی حرفه ای
  3. تعرفه تبلیغات باید با توجع بازخوردش به صرفه باشد
  4. شناخت مخاطبان و شناخت کم هزینه ترین و موثر ترین روش برای اطلاع رسانی بهتر به مخاطبان
  5. بررسی مدت اجرای تبلیغات و مدت زمان تاثیر گذاری آن و دریافت بازخورد مورد نظر
  6. تبلیغات به صورت کمپین، تبلیغات و آگهی توسط روش های مختلف برای دستیابی به بهترین نتیجه

فکر می کنید عنصر سازنده تبیلغات چیست؟

اساس کار تبلیغات آسان است،جلب توجه

تبیلغات در تلاش هستند تا توجه جمعی را به یک محصول عرضخ شده جلب نمایند. ایده تبلیغات این است ک مردم را برای به دست آوردن اقلامی که اصلا ممکن نبود به فکر خریدش باشند یا نیازی به آنها نمی بینند، متقاعد سازنده.

تبلیغات همچنین به حفظ بازار محصول و تضمین تداوم خرید مجدد مصرف کنندگان موجود تاکید دارد. نکتهی کلیدی تبلیغات، به یقین برقراری ارتباط است. تبلیغات پیام های مهندسی شده و هوشمندانه ای هستند که با منظور تحت تاثیر قرار دادن رفتار خرید ما شکل می گیرند.



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

ما در این مقاله از مزایا و معایب ریمپ خواهیم گفت که برای انجام دادن این فرایند میشود به هر کسی اطمینان کرد با خیر؟ هر کسی از عهده ریمپ خودرو بر می آید یا خیر؟ جواب این  سوال خیر است چون ریمپ کار اصولی و علمی می باشد که باید حتما شخص از تجربه بالایی بر خوردارد باشد و از علم ریمپ سر در بیاورد. پس برای انجام دادن ریمپ قبل از آن حتما از آن مرکز اطمینان حاصل کنید.

آیا ریمپ کردن برای خودرو ضرر دارد؟

ریمپ کردن آوانس جرقه را تغییر می‌دهد و این تغییر باید براساس طراحی و توان موتور خودرو انجام شود. اگر ریمپ کردن توسط افراد غیر متخصص انجام شود و آوانس جرقه با موتور هم خوانی نداشته باشد ممکن است سپپ شکستن و‌ آب شدن پیستون و در نتیجه یاتاقان خودرو شود. گرچه ریمپ کردن می‌تواند خودرو را برای شرایط آب و هوایی، کیفیت سوخت و… آماده کند اما اگر این کار براساس افراد ماهر انجام نشود آسیب‌های فراوانی به خودرو وارد می‌شود که در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌کنیم.

خرابی کاتالیست

افزایش دمای موتور

سوختن واشر سرسیلندر

افزایش مصرف سوخت

 

مزایای ریمپ ایسیو

بهبود عملکرد خودرو

کاهش مصرف سوخت

جلوگیری از ناک زدن موتور

افزایش شتاب خودرو

فاکتورهای قابل تغییر توسط ریمپ

سیستم توربوشارژ

تغییر زمانبندی سوپاپ‌ها

سیستم سوخت رسانی و جرقه

فن رادیاتور

دریچه گاز

منیفولد ورودی هوا

اشنایی با ریمپ خودرو

 

چرا شرکت‌های خودروسازی ریمپ ایسیو را انجام نمی‌دهند؟

شرکت‌های خودروسازی باید استانداردهایی مانند میزان‌ آلایندگی خودرو، مصرف سوخت و… را در نظر بگیرند. همچنین خودروها با تیراژ بالا و ساخته می‌شود و شرایط برای همه یکسان است و از استاندارد خاصی پیروی می‌کنند. برای مثال کارخانه‌های خودروسازی خودروها را طوری طراحی می‌کنند که در شرایط آب و هوایی مختلف کارکرد داشته باشد و نمی‌توانند خودروها را براساس شرایط آب و هوایی خاصی تولید کنند. در تولید خودروها معمولا سخت ترین شرایط به عنوان استاندارد در نظر گرفته می‌شود. بنابراین تولید انبوه و استانداردها به تولید کنندگان اجازه نمی‌دهد که تولید خودروها را براساس شرایط و کیفیت سوخت در سایر کشورها طراحی کنند. به همین سبب برخی برای سازگار کردن خودرو از ریمپ ای سی یو استفاده می‌کنند تا خودرو با شرایط محیطی که در آن زندگی می‌کنند سازگار شود

سخن پایانی اینکه قبل از ریمپ کردن خودرو از دارا بودن پروانه کار مراکز و متخصص بودن شخصی که ریمپ را انجام می‌دهد مطمئن شوید تا این کار به خودرو آسیبی وارد نکند.



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

آیا از فرایند برنامه نویسی و تغییرات ایجاد شده بر روی ایسیوی خودرو به نام ریمپ چیزی میدانید. ما در این مقاله به طور جامع از ریمپ خواهیم گفت که چطور کار میکند و باعث چه تغییراتی بر روی خودرو شما مشود. آیا دوست دارید خودرو خود را از لحاظ موتوری تیونینگ و تقویت کنید و بهترین راندمان به وسیله ریمپ به خودرو خود بدهید با دکتر ریمپ در ارتباط باشید.

ریمپ ایسیو چیست؟

ریمپ ای سی یو خودرو (Remap ECU) به تنظیمات نرم افزاری گفته می‌شود که جای کامپیوتر را در خودرو می‌گیرد. با ریمپ کردن، راندمان خودرو و موتور افزایش پیدا می‌کند. مپ ای سی یو کنترل موتور را در دست دارد و اجازه نمی‌دهد که دور موتور و شتاب خودرو از حد مشخص شده بالاتر رود وقتی ریمپ جایگزین ‌آن می‌شود در مصرف سوخت، شتاب خودرو و … تغییراتی ایجاد خواهد شد.

 

کامیپوتر خودرو قطعه مهمی است که به کمک اطلاعاتی که از سنسورها دریافت می‌کند دستورات لازم برای عمل کننده‌ها را در شرایط مختلف صادر می‌کند. تولید کنندگان خودرو به کمک ای سی یو تنظیمات موتور را انجام می‌دهند و سپس خودرو را روانه بازار می‌کنند.

 

شرایط آب و هوایی، مصرف سوخت، دور موتور و… در کامیپوتر خودرو به صورت پیش فرض توسط کارخانه‌های تولید کننده خودرو تنظیم می‌شود. ریمپ کردن خودرو این اجازه را می‌دهد که خودرو با شرایط منطقه و کیفیت سوخت سازگار شود.

 

ریمپ خودرو چگونه کار می‌کند؟

ریمپ برنامه‌های موجود در کامیپوتر خودرو (ECU) را براساس نیاز راننده تغییر می‌دهد. ریمپ راندمان را به حداکثر می‌رساند و معمولا با عبارت ریمپ ای سی یو شناخته می‌شود. بعد از ریمپ شدن خودرو، این نرم افزار به OBD  متصل می‌شود و تنظیمات را براساس نرم افزار جدید تغییر می‌دهد. این کار به دلیل تغییر عملکرد موتور خودرو در دهه‌های اخیر پیشرفت زیادی داشته است و افراد زیادی خواهان آن هستند.



:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

خودرو آریو تولید شده شرکت سایپا است که بسته به شرایط آب و هوایی و بنزین تولید شده در ایران خودرو را آداپته کرده که باعث به وجود آمدن مشکلاتی از قبیل تاخیر دریچه گاز و عملکرد بد  فن خودرو شده است. ما با برنامه نویسی درست و علمی توانسته ایم این مشکلات را رفع کرده و خودرو را بنا به شرایط هر شهری از ایران آپدیت کرده ایم. ما با همراه باشید.

ریمپ ای سی یو آریو : آریو S300 که توسط شرکت سایپا عرضه می شود محصول شرکت چینی زوتی می باشد . در دو نوع موتور ۱٫۵ و ۱٫۶ لیتری تولید و عرضه شده است . موتورهای آریو S300 تحت لیسانس میتسوبیشی هستند و گیربکس آن ساخت شرکت ZF است.

این خودرو دارای ۶ کیسه هوا ، ترمز ABS ، سیستم توزیع الکترونیکی نیرو EBD و BOS می باشد و دارای ۵ ستاره ایمنی از موسسه C-NCAP می باشد .

در مجموعه ما ریمپ تخصصی ای سی یو آریو صورت می پذیرد .

ریمپ چیست ؟

فرآیندی نرم افزاری جهت بهبود عملکرد کد های کامپیوتر خودرو جهت رفع برخی عیب و اضافه شدن برخی قابلیت ها و آپشن ها به خودروی شما

پس از ریمپ چه معایبی از روی خودرو حذف می شود ؟

شرکت دکتر ریمپ  با بیش از ۱۷ سال سابقه در تعمیر و ریمپ ECU ، ریمپ ای سی یو آریو S300 را به شرح ذیل انجام می دهد :

حذف کاتاف آریو : با این عمل دوره خودروی شما افزایش می یابد . دور معمول خودرو بین ۵۵۰۰ تا ۶۵۰۰ می باشد که با ریمپ ای سی یو این محدودیت حذف شده و تا هر جا که شما بخواهید افزایش می یابد .

افزایش شتاب آریو : با ریمپ ای سی یو می توان شتاب خودروی شما را افزایش داد . شتاب ۰ تا ۱۰۰ خودروی آریو بیش از ۱۲ ثانیه می باشد که تا حداکثر ۲ ثانیه قابل کم شدن می باشد .

حذف سنسور دوم اکسیژن آریو اس ۳۰۰ : در ایران به دلیل کیفیت پایین بنزین ، خودوروهایی که دارای استاندارد آلایندگی یورو ۴ به بالا هستند ، سنسور دوم اکسیژنشان بسیار خراب می شود که این خرابی هزینه های بسیاری را در بر دارد . با ریمپ ایسیو این مسئله نیز قابل حل است .

حذف سنسور میل سوپاپ آریو Z 300 : این سنسور نیز دارای خرابی بالایی است که رد صورت تمایل می توان با ریمپ این سنسور را نیز حذف کرد .

اصلاح دمای آب ( تغییر عملکرد فن خودرو ) : این آپشن در مناطق گرمسیری و فصل تابستان بسیار برای خودرو حیاتی است . با تغییر عملکرد فن خودرو ، فن دور تند و کند در دماهای پایین تری شروع به فعالیت می کند و عملکرد موتور نیز بهینه تر می شود .

رفع کپ دریچه گاز ( رفع تاخیر پدال گاز ) : حتما مشاهده کرده اید هنگامی که در حالت خلاص به روی پدال گاز فشار وارد می کنید ، بین فشار شما و عملکرد گاز یک تاخیر محسوسی دیده می شود . با ریمپ ایسیو این تاخیر نیز برداشته می شود .

افزایش توان موتور آریو اس ۳۰۰ : برای افزایش توان و گشتاور موتور نیاز به تقویت موتور است که برای آری توصیه نمی شود .



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

ما در تیم تخصصی تیونینگ دکتر ریمپ تمامی ریمپ خودرو ها با تضمین 2 سال انجام میشود و بعد از ریمپ کردن توسط خود مشتری تست شده و بعد از رضایت مشتری وجه دریافت میشود. در صورت نبودن رضایت مشتری برنامه به حالت استاندارد بر گردانده میشود و به مشتری تحویل داده خواهد شد. در ادامه این مقاله از ریمپ خودرو و چه مزایای برای خودرو دارد خواهیم گفت.  

ریمپ ECU سوناتا : خودروی سوناتا که ساخت کشور کره جنوبی و کمپانی پر آوازه هیوندای می باشد در تیپ ها و مدل های متفاوتی از سال ۱۹۸۵ تا کنون تولید و در بازارهای جهانی عرضه شده است .

سوناتا NF از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۹ با موتور ۴ سیلندری ۲٫۴ لیتری با ۱۵۹ اسب بخار تولید گردید .

سوناتا YF نیز از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۴ تولید شد و دارای موتور ۴ سیلندری با ۱۷۸ اسب بخار است .

و در نهایت هفتمین نسل از هیوندا نیز تحت عنوان هیوندای LF می باشد .

هیوندا سوناتا نیز همانند تمامی خودروهای تولیدی دارای ضعف ها و محدودیت هایی در قسمت ECU می باشد که این محدودیت ها با ریمپ ECU قابل رفع می باشد .

ریمپ ایسیو چیست ؟

ریمپ فرآیندی نرم افزاری جهت بهبود کدهای کامپیوتر ماشین ( ECU ) می باشد تا برخی از محدودیت ها از خودرو برداشته شود و برخی از آپشن ها نیز به خودرو اضافه شود .

آیا ریمپ برای خودرو ضرر دارد ؟

در صورتیکه این کار به درستی و توسط متخصص مربوطه انجام نگیرد بله ضرر دارد و پس از مدتی به خودرو آسیب شدیدی وارد می شود .

پس ار ریمپ چه محدودیت هایی از روی خودرو برداشته می شود و چه امکاناتی خودرو بدست می آورد ؟

از جمله مواردی که در رابطه با ریمپ ECU سوناتا در دکتر ریمپ صورت می گیرد به شرح ذیل است :

حذف کاتاف سوناتا : به معنی افزایش دور موتور از ۵۵۰۰ – ۶۰۰۰ دور تا آخرین شماره کیلومتر شمار !

افزایش شتاب سوناتا : شتاب ۰ تا ۱۰۰ سوناتا بین ۹٫۵ تا ۱۰٫۵ است که با ریمپ ECU این مقدا کاهش می یابد و در واقع شتاب افزایش می یابد ( حداکثر تا ۲ ثانیه )

حذف سنسور دوم اکسیژن هیوندا سوناتا : سنسور دوم اکسیژن در خودروهایی که دارای استاندارد آلایندگی یورو ۴ به بالا است ( در ایران ! ) بسیار زود خراب می شود و دلیل این امر کیفیت پایین بنزین عرضه شده در جایگاه های سوخت می باشد . با ریمپ می توان این سنسور را حذف نمود و از هزینه های اضافی جلوگیری کرد ! ( هزینه سنسور اکسیژن خودروهای هیوندا بیش از ۷۰۰ هزار تومان می باشد)

حذف سنسور میل سوپاپ سوناتا : این سنسور نیز همانند سنسور اکسیژن درصد خرابی بالایی دارد که با ریمپ این سنسور نیز قابل حذف است .

تغییر عملکرد فن خودرو ( اصلاح دمای آب ) SONATA : این قابلیت به خصوص در مناطق گرمسیری بسیار حائز اهمیت می باشد و باعث می شود فن دور تند و دور کند خودرو در دماهای پایین تری شروع به کار کرده و از گرم شدن بیش از اندازه خودرو جلوگیری شود .

رفع کپ دریچه گاز ( رفع تاخیر پدال گاز ) هیوندای سوناتا : حتما متوجه شده اید زمانی که خودرو را روشن می کنید و بر روی پدال گاز فشار می دهید ، بین عملکرد گاز و فشار شما بر روی پدال یک تاخیر چند میلی ثانیه ای حس می شود که این تاخیر با ریمپ ECU قابل رفع می باشد .

افزایش توان موتور سوناتا : یعنی افزایش گشتاور خودرو و برای این آپشن حتما موتور خودرو نیز باید تقویت شود در غیر اینصورت خودرو آسیب می بیند .

کاهش مصرف سوخت هیوندا سوناتا



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

آیا خودرو تیبا شما مشکل محدوده سرعت دارد؟ آیا تاخیر پدال گاز تیبا را حس کرده اید و با مشکل بر خورداید؟ مصرف سوخت خودرو شما بالا می باشد؟ شما با انجام دادن ریمپ اصولی تمامی مشکلات خودرو شما از بین رفته و با بهترین شکل موتور خودرو شما کار خواهد کرد. برای انجام ریمپ به هر جایی اطمینان نکنید چون این کار کاملا اصولی و علمی می باشد.

ریمپ چیست ؟

ریمپ ECU یا چیپ تیونینگ فرآیندی است که طی آن ای سی یو خودروی شما دوباره برنامه ریزی شده تا یکسری از محدودیت ها از خودروی شما برداشته شود .

چرا خودرو محدودیت دارد ؟

خودروسازها معمولا خودروها را برای شرایط آب و هوایی متفاوت جغرافیایی تولید می کنند تا خودرو در هر شرایطی بتواند در بهترین حالت خود کار کند . در نتیجه یکسری محدودیت ها اعمال می شود که طبعا برای همه مناسب و جال نیست و بعضا آزار دهنده نیز می باشد .

خدمات ریمپ خودرو تیبا در پارسیان صنعت خودرو به شرح ذیل می باشد :

رفع تاخیر پدال گاز تیبا ( رفع کپ دریچه گاز تیبا ) : هنگامیکه بر روی پدال گاز فشار میدهیم بین عملکرد و فشار شما تاخیری چند میلی ثانیه ای وجود دارد که با ریمپ ECU قابل رفع می باشد .

حذف کاتاف تیبا : دور موتور خودرو در حالت معمول بین ۵۵۰۰ تا ۶۵۰۰ بالا می رود . حال با ریمپ ecu می توان این محدودیت را تا جایی که شما بخواهید برداشت .

افزایش شتاب تیبا : یعنی افزایش شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر خودرو که در حالت معمول برای سراتو ۱۳٫۵ ثانیه می باشد . ( در واقع تا نهایت ۲ ثانیه قابل کاهش است )

حذف سنسور دوم اکسیژن تیبا : خودروهایی که استاندارد یورو ۴ به بالا دارند معمولا با خرابی زیاد سنسور اکسیژن همراه هستند ( البته در ایران ) و دلیل این خرابی کیفیت پایین بنزین های عرضه شده در جایگاه های سوخت می باشد . در نتیجه با ریمپ ecu نیز می توان این سنسور را حذف کرد و هزینه های تعمیر و تعویض سنسور اکسیژن را کاهش داد .

حذف سنسور میل سوپاپ تیبا : این سنسور نیز دارای خرابی زیاد است و در شرایطی بهتر است با ریمپ ایسیو حذف شود .

اصلاح دمای آب ( تغییر عملکرد فن ) تیبا : با این آپشن فن دور تند و کند در دماهای پایین تری شروع به کار می کند . این آپشن خصوصا در مناطق با آب و هوای گرم بسیار ضروری است .

افزایش توان موتور تیبا : همراه با این آپشن نیز باید حتما موتور نیز تقویت گردد ( بدون تقویت موتور به هیچ عنوان توصیه نمی شود )

کاهش مصرف سوخت تیبا



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

آیا چیزی از ریمپ ایسیو دنا میدانید؟ ما در این مقاله ریمپ را کاملا توضیح داده و خواهیم گفت برای خوردو این فرایند ضرر دارد یا خیر؟ از تغییرات ریمپ ایسیو دنا میگوییم که بعد از ریمپ چه تغییراتی خواهد کرد. برا تیم تخصصی تیونینگ دکتر ریمپ با ضمانت 2 ساله خودرو شما را ریمپ کرده و بعد از تست توسط خود مشتری مبلغ دریافت خواهد شد.  

ریمپ ایسیو دنا : خودروی دنا که تغییر شکل یافته خودروی سمند است در سال ۹۳ وارد بازار خودروی ایران شد . این خودروی بسیار آپشنال است . موتور از نوع EF7 بوده و توان تولید ۱۱۵ اسب بخار را دارد و حجم موتور ۱۶۴۶ سی سی است . استاندارد آلایندگی یورو ۴ قابل تبدیل به یورو ۵ را دارا می باشد . خودروی دنا نیز همانند اکثر خودروها دارای یکسری از محدودیت ها می باشد که این محدودیت ها با ریمپ ایسیو قابل رفع می باشد .

ریمپ ای سی یو چیست ؟

ریمپ ای سی یو در واقع فرآیندی است نرم افزاری که بر روی ایسیو ( کدهای ای سی یو ) پیاده می شود تا یکسری مزیت ها به خودرو اضافه شود و یکسری از محدودیت ها و اشکالات خودرو رفع گردد .

آیا ریمپ برای خودرو ضرر دارد ؟

اگر اصولی انجام نشود ، بله ! بسیاری از شرکت ها از فایل های آماده ( دامپ آماده ) که برای تمامی خودروها استفاده می کنند . ولی در مجموعه ما ابتدا کد ای سی یو خودروی شما خوانده شده و بر اساس کدهای ای سی یو شما تغییرات و ریمپ صورت می پذیرد .

با ریمپ خودرو چه امکاناتی را پیدا می کند ؟

  • افزایش شتاب دنا : با ریمپ شتاب خودروی دنا شما نیز قابل افزایش است . در واقع مدت زمان شتاب ۰ تا ۱۰۰ خودرو کاهش می یابد ( حداکثر تا ۲ ثانیه ! )
  • حذف سنسور دوم اکسیژن Dena : سنسور دوم اکسیژن خودروهایی که دارای استاندارد آلایندگی یورو ۴ به بالا هستند بسیار دچار خرابی می شود ( به دلیل کیفیت پایین بنزین کشور ) در نتیجه هزینه های تعمیر و تعویض این سنسور افزایش می یابد در نتیجه ما با ریمپ کردن و حذف این سنسور ، هزینه های این سنسور را کاهش می دهیم و عملکرد ماشین نیز بهبود می یابد .
  • حذف سنسور میل سوپاپ دنا : سنسور میل سوپاپ نیز خرابی بالایی دارد ( ولی بودن این سنسور در زمانی که احیانا سنسور دور موتور خراب شود ضروری است )
  • اصلاح دمای آب ( تغییر عملکرد فن خودرو ) : با اعمال این آپشن خصوصا در مناطق گرمسیر ، می توان دمای کارکرد فن خودرو را جوری تنظیم نمود که در دماهای پایین تری شروع به کار نماید در نتیجه موتور جوش نمی آورد و عملکرد بسیار بهینه تری خواهد داشت .
  • رفع کپ دریچه گاز ( رفع تاخیر پدال گاز ) : زمانی که خودرو را روشن کرده و بر روی پدال گاز فشار وارد می نمایید بین عملکرد گاز و فشار شما یک تاخیر محسوس مشاهده می شود که با ریمپ این مشکل نیز قابل حل است .
  • رفع لرزش دور آرام خودرو ( دور Slow )
  • افزایش توان موتور دنا : برای اعمال این آپشن باید موتور نیز تقویت شود ( ریمپ تنها کفایت نمیکند )
  • کاهش مصرف سوخت دنا : اعمال این آپشن معمولا باعث کاهش بازده موتور می شود ( برای گرفتن معاینه فنی توصیه می شود )


:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

امروزه برای ارتباط گیری در صفحات مجازی طراحی سایت بین علاقه مندان با اهمیت بالایی قرار گرفته است. به خاطره این مساله صاحبان مشاغل برای رونق در کسب و کار خود دنبال طراحان سایت بوده و حرفه ای ها انتخاب خواهند کرد. در بنو سایت علاقه مندان میتواند اطلاعات کافی از آموزش برنامه نویسی و طراحی سایت را مشاهده کرده و بیاموزند.

جاوا اسکریپت (JavaScript) یا به اختصار js یک زبان برنامه‌نویسی در وب است که می‌تواند کدهای HTML و CSS را تغییر دهد. در مقالات قبلی گفتیم به راحتی می‌توان به کمک HTML و CSS یک صفحه‌ی وب را به صورت استاتیک طراحی کرد. اما در این صفحه هیچ عملکرد پویایی دیده نمی‌شود.

در واقع برای افزودن هرگونه انیمیشن و تحرک به عناصر صفحه، به زبان جاوا اسکریپت نیاز خواهیم داشت.

برای درک بیشتر مطلب به یک مثال توجه کنید:

 در یک صفحه‌ی وب می‌توان به کمک تگ‌ها HTML تعدادی تصویر قرار داد و به کمک CSS به آنها سبک متفاوت بخشید و چیدمان را تغییر داد. اما اگر بخواهیم این تصاویر به صورت یک اسلایدر همراه با افکت‌های مختلف در صفحه نمایش داده شوند چه باید کرد؟ اینجاست که باید به سراغ زبان جاوا اسکریپت رفت و آلبوم تصاویر را به یک اسلایدر پویا و جذاب تبدیل کرد.

آموزش برنامه نویسی جاوا اسکریپت چیست و چه کاربردی دارد؟

اگر بخواهیم کمی حرفه‌ای‌تر به این زبان نگاه کنیم، جاوا اسکریپت یک زبان محبوب مبتنی بر شی، داینامیک و مفسری است. این زبان برای برنامه نویسی سمت سرور و سمت کاربر استفاده می‌شود.

اگر با این مفاهیم آشنایی ندارید نگران نباشید در ادامه مختصراً به آنها می‌پردازیم.

شی‌گرایی یک تفکر و شیوه در برنامه‌نویسی است. در برنامه نویسی شی‌گرا کدها در واحدها‌ی کوچک‌تری تقسیم‌بندی می‌شوند و در طی برنامه این واحدها باهم پیوند می‌خورند تا برنامه‌ی نهایی ایجاد شود.

زبان مفسری (Interpreter) زبانی است که کدهای آن به صورت خط به خط ترجمه و اجرا می‌شوند! این زبان مقابل زبان‌های کامپایلری (Compiled) قرار می‌گیرد که یکباره کل کدها ترجمه و اجرا می‌شوند. بنابراین سرعت اجرای زبان‌های مفسری نسبت به زبان‌های کامپایلری کمتر است.

کاربرد زبان جاوا اسکریپت چیست؟

کاربرد جاوا اسکریپت

زبان جاوا اسکریپت بخاطر انعطافی که دارد بسیار مورد توجه برنامه‌نویسان قرار گرفته است. این زبان برای برنامه نویسی سمت کاربر و سمت سرور، کاربرد دارد.

جاوا اسکریپت علاوه بر طراحی سایت، در برنامه‌نویسی موبایل و دسکتاپ نیز استفاده می‌شود.

از کاربردهای دیگر این زبان توسعه‌ی بازی‌های تحت وب، ایجاد گرافیک‌های دو و سه بعدی است.

همچنین یادگیری این زبان نسبت به بسیاری از زبان‌های دیگر ساده‌تر است. پس به راحتی با یادگیری آن می‌توانید یک روح تازه به وب‌سایت خود ببخشید و با ایجاد انواع انیمیشن و تحرکات مختلف به عناصر صفحه، رابط کاربری بهتری داشته باشید



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

ما در این مقاله از  مزایا و تغییرات ایجاد شده خودرو برلیانس مدل h230  با ریمپ دکتر ریمپ خواهیم گفت. و در ادامه این مقاله میگوییم که با افزایش قدرت و سرعت خودرو کاهش مصرف سوخت امگان پذیر است یا خیر؟آیا باعث بهتر شدن کشش خودرو میشود؟ در مرکز تیونینگ دکتر ریمپ تمامی خودرو ها اعم از خودرو های چینی و ایرانی و مسابقه ای و خارجی با بهترین دستگاه ها و علم کافی ریمپ انجام میشود.

خدمات ریمپ برلیانس h230 در دکتر ریمپ به صورت زیر می باشد :

حذف کاتاف برلیانس h230 : احتمالا در برخی از مسابقات و یا فیلم ها مشاهده کردید که زمانی که راننده پا را روی پدال گاز فشار میدهد دور موتور تا آخرین عدد کیلومتر شمار بالا می رود ولی در خودروی شما این چنین نیست ! با حذف کاتاف محدودیت دور ایده آل خودرو که در حدود ۵۵۰۰ تا ۶۰۰۰ دور است برداشته می شود .

افزایش شتاب خودروی برلیانس h230 : شتاب ۰ تا ۱۰۰ ( شتاب اولیه ) یکی از مواردی است که با ریمپ ECU برلیانس h230 برای خودرو صورت می پذیرد ( البته این مقدار حداکثر تا ۲ ثانیه خواهد بود )

حذف سنسور دوم اکسیژن برلیانس h230 : خودروی برلیانس h230 دارای استاندارد آلایندگی یورو  ۵ می باشد . در خودروهایی که دارای استاندارد یورو ۴ به بالا هستند ، به دلیل کیفیت نامطلوب بنزین کشور ، سنسور دوم اکسیژن بسیار خراب شده و بر روی عملکرد خودرو تاثیر می گذارد ( مدام این سنسور باید تعویض گردد ) . با ریمپ ECU این مشکل نیز قابل حل است .

حذف سنسور میل سوپاپ  : سنسور میل سوپاپ به دلیل خرابی بالایی که دارد بالطبع هزینه تعمیر و تعویض بالا نیز خواهد داشت . در نتیجه با ریمپ ای سی یو این سنسور حذف می شود و این مشکلات برطرف می شود . ولی مزیت این سنسور چیست ؟ اگر زمانی سنسور دور موتور خودروی شما خراب شود در صورت وجود سنسور میل سوپاپ خودرو روشن می شود و تا دور ۳۰۰۰ نیز بالا می رود ولی اگر سنسور میل سوپاپ نباشد خودرو روشن نخواهد شد ! ( پس این آپشن اختیاری است)

تغییر عملکرد فن خودرو : فن خودرو نیز از جمله مواردی است که با ریمپ برلیانس h230 می توانید عملکردش را بهینه نمایید بدین صورت که فن دور تند و کند در دماهای پایین تری شروع به کار می کند و به خصوص در فصول گرم سال و یا مناطق گرمسیری این آپشن بسیار برای موتور ضروری است . ( در واقع این آپشن بستگی به منطقه ی جغرافیایی که خودروی شما در آن کار می کند تعیین می گردد)

رفع کپ دریچه گاز ( رفع تاخیر پدال گاز ) : تاخیر بین فشار به پدال گاز و عملکرد آن برداشته می شود . حتما تا بحال هنگام فشار دادن پدال گاز و عملکرد آن یک تاخیر محسوس را حس نموده اید . با ریمپ این مورد هم قابل برطرف شدن است .

افزایش توان موتور : بله ! با ریمپ خودرو این مورد هم قابل انجام است ولی به قیمت فشار به خودرو ! در واقع برای انجام این آپشن نیاز به تقویت موتور هست و برای خودروهای معمولی اصلا توصیه نمی شود ( متاسفانه در تبلیغات شرکتهای مختلف این نکته گفته نمی شود )

کاهش مصرف سوخت برلیانس h230 : در این آپشن از ریمپ هم بازده موتور پایین می آید ( بیشتر برای گرفتن معاینه فنی آن هم پس از ۵ سال گذشتن از عمر خودرو توصیه می شود ) ( البته می توان مصرف سوخت را بهینه تر نمود به طوریکه در دورهای زیر ۲۰۰۰ در کمترین حالت ممکن باشد و در دورهای بالاتر بسته به نیاز خودرو و مقدار فشاری که به خودرو وارد می شود مصرف بهینه می شود و لزوما به معنی کاهش چند لیتری مصرف سوخت نیست ولی بین ۱ الی ۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر قابل کاهش است )



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

 آیا میدانید ریمپ اصولی چیست و چه تاثیراتی بر روی خودرو شما میزارد؟ ما در این مقاله از ریمپ میگوییم و خواهیم گفت آیا ریمپ اصولی باعث ضرر بر روی خودرو شما میشود یا خیر؟ برای انجام ریمپ خودرو خود به هر جایی اطمینان نکنید چون اگه اصولی انجام نشود بر روی موتور خودرو شما اثرات بد و مخربی وارد شده و هیچ تغییراتی انجام نمیشود.

ریمپ برلیانس h230 : خودروی برلیانس h230 محصول مشترک شرکت سایپا و برلیانس بوده که در دو نوع گیربکس اتوماتیک و دستی تولید شده است . مجهز به موتور ۴ سیلندر خطی با توان تولید ۱۰۲ اسب بخار و حجم موتور ۱۵۰۰ سی سی می باشد .

حذف کاتاف برلیانس h320 – افزایش توان موتور برلیانس h320 – کاهش مصرف سوخت برلیانس h320 – حذف سنسور دوم اکسیژن برلیانس h320 – حذف سنسور میل سوپاپ برلیانس h320 – اعمال و رفع محدودیت سرعت برلیانس h320 – رفع کپ دریچه گاز برلیانس h320 – رفع تاخیر پدال گاز برلیانس h320

خودروهای چینی اصولا دچار مشکلاتی در شتاب گیری و دریچه گاز و غیره هستند که با ریمپ خودرو می توان این موارد را برطرف نمود .

و اما سوال اصلی اینجاست که اصولا ریمپ ECU چیست و چه کاربردی دارد ؟

ریمپ ECU در واقع فرآیندی نرم افزاری است که بر روی کد های ECU خودروی شما اعمال می شود تا یکسری محدودیت را از خودروی شما حذف نماید و یا عملکرد بهینه تری را برای خودروی شما به ارمغان بیاورد . امکاناتی نظیر حذف سنسور میل سوپاپ ، حذف سنسور دوم اکسیژن ، حذف کاتاف ، رفع تاخیر پدال گاز ، بهینه سازی مصرف سوخت و …

آیا ریمپ برای خودرو ضرر دارد ؟

هم بله هم خیر . چنانچه ریمپ به صورت اختصاصی برای خودروی شما انجام نگیرد و یا به صورت اصولی نباشد و یا در برخی از آپشن ها فقط ریمپ انجام گیرد و موتور تقویت نشود زیان بار خواهد بود .

آیا ریمپ ایسیو برای خودرو ضرر دارد ؟

هم بله هم خیر . چنانچه ریمپ به صورت اختصاصی برای خودروی شما انجام نگیرد و یا به صورت اصولی نباشد و یا در برخی از آپشن ها فقط ریمپ انجام گیرد و موتور تقویت نشود زیان بار خواهد بود .



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : haniehardalan

ریمپ ایسیو بازنگری برنامه نویسی ایسیو خودرو میباشد که باعث ایجاد تغییرات در کشش خودرو توان و گشتاور و کم مصرف شدن سوخت و ایسیو به حالتی بازنگری کرده که با شرایط آب و هوایی همان منطقه که خودرو استفاده میشود اصلاح شده است که باعث بهبود عملکرد میشود. در ادامه این مقاله از برند های نرم افزاری ریمپ ایسیو استفاده شده خواهیم گفت.

شرکت دکتر ریمپ اولین و برترین برند ریمپ و تیونینگ در کشور میباشد

که با استفاده از نرم افزارهای



:: بازدید از این مطلب : 19

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1399 | نظرات ()